Kärringhagen
Här är lite nya bilder på mupparna i hagen :) I dagsläget är det 10 kaniner där.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Sötisgrisar! =D
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Det var allt :)
Solbackens kaniner

Alltid lika söta! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Riktigt fina brudar där! Speciellt Colombia och Tyra 
Jonas är ju döläcker med!
Söta:)
// Emma :D

Otroligt härliga bilder :)
Som vanligt, helt underbara bilder!
Jätte fina. Spec. Tyra & Colombia 
Fina biler på fina kaniner! Roligt att du kan ha så många kaniner i samma Hage!
#5 Haha, vilken rolig kroppsform hon fick i det ögonblicket!
Kastanjegårdens Kaniner
Ser så härligt ut :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

Martina, gud så stor Jonas har blivit!
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
jätte fina bilder på jätte söta kaniner 
Kul att se hur det har gått för Tyra (du köpte kenne från min syster/hennes kille) 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

jätte vackra allihop :D
Kanon bilder som vanligt när du är i farten. 
Hur får du dem att hålla sams?
Jag testade att sätta ihop fyra damer i höstas. Det medförde lite utspridda hårtesar här och var, några bitmärken på en rygg, ett jack i ett öra samt en liten bit av ett öra som spårlöst försvann i tomma intet!

Inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Trodde att dom skulle ha uppskattat att få skutta runt på 24 kvadrat tillsammans istället för på 1½ kvadrat vardera. Men jag bedrog mig rejält.
Jag fick plocka in den dominanta honan rätt så omgående igen. Sedan efter en vecka fick jag ta bort ytterliggare en av damerna. Och kvar blev istället två super bästisar som gick kanon fint ihop.
Att lyckas få ihop 10 stycken vore ju helt underbart. Hur gör du?
Eller hade jag bara en väldig otur med mina?
/Monica
#22 Jag undrar samma sak! Det skulle ju vara underbart att kunna sätta ihop många honor i en stor Hage istället för flera olika!
Kastanjegårdens Kaniner
Jag "slänger bara ihop dem". Ungefär. Den dominanta jagar på den nya, och den nya är lite utanför gruppen ett tag. men efter en eller två dagar fungerar det toppen. :) Har dock fått vara inne i hagen en gång, när rexen inte slutade vara elak mot thea. När hon började jaga och bita så greppade jag tag i rexen och vände henne upponer, sen släppte jag ner henne igen.
Efter det har hon slutat vara dum.
Sen så har jag mycket gömslen och ställen att virra bort jagaren på. :)
Solbackens kaniner
Okey Martina… det ska jag testa i sommar!
Lite is i magen och ett vakande öga får det bli.

#27-28
Snygga, var har ni fått tag i dom?
Eller har nu gjort dom själva?

Vad söta!
Mvh Hanna
#26-27 WOW! :O *avundsjuk*
Emma

Så sööta :D
#26 Vilken snygg betesbur!
#26 Supersnygga!
Fina :)
åh va fina :)
ooh.. blå wiener :)
Betesburarna har jag faktiskt gjort helt själv. Det är super enkelt! 
Dom består av reglar som jag "fasat ut" en skåra i och sedan satt in kompostgaller i fåran. Tagit skruvdragren och skrivat ihop reglarna runt dem. En sektion är ca 2 meter lång och 1 meter hög. Jag kan ta kort på nära håll och lägga ut som en ny tråd om fler vill göra dem. Jag skruvade ihop 14 stycken sektioner på ca 2 timmar! (Men då hade jag en "hållare" till hjälp när jag skruvade).
Återkommer med det när jag hunnit tagit lite kort på dem så det syns hur jag gjort.
Super lätta att flytta runt och dom går ju att kombinera i alla möjliga och omöjliga varianter.

Fina hagar: #0 gud så söt den vita med svarta prickar va. Helt underbar. Det var alla ninisar, men den var något speciellt med.
Jättefina kaniner allihop! Hon med dalmatinerfläckar var verkligen fin, är det Colombia? 
Jättefina allihopa :) Dom lever verkligen värsta lyxlivet där! :)

Jag öskar att jag kunde göra likadant till mina kaniner, men det går inte så länge som vi bor i lägenhet och just nu får vi inga lån till hus