Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 998 ggr
Ramaika
0

OT - Fredagen den 13!

I dag är det fredagen den 13! Har du haft någon otur?

Vad hände?

MvH.

Ramaika Cool

Ramaika
0

Jag har haft o

[Wera]
0

Njää, inte direkt mer än att jag var irriterad och arg på hur mamma skött kaninerna och det var skit över allt i stallet efter att Veronicas kanin rymt och skitigt där :P har varit grinig och sur hela dagen för typ ingenting, tror det är för jag är så trött! Och jag blir alltid grinig när jag ska städa alla burar för det är jobbigt på vintern i det lilla trånga stallet -.-

Sovit mindre än 5 timmar idag ;o och har mega träningsverk i vaderna.

[Niike]
0

Nepp, allt har varit som precis vilken fredag som helst.

#1 Vad har du haft för otur?

flisan93
0

Nejnej;) Jag har inte blivit utsatt för något, än;)

Jag tror att det är blir lättare att klara sig om man inte tänker på det. Så jag låter bli;) Och det funkar:D

Ramaika
0

#3 Jag fick en boll på näsan och sen vältes min snow racer över mig på benet

MarHai
0

Jag har haft en bra dag =)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Katter3
0

Jag har haft en helt okej dag i skolan. När jag kom hem så pratade jag i telefon med min ena granne som har islandshästar. Ska förmodligen rida en av dem imorgon. :) Red på en annan islandshäst där innan, men hon åkte tillbaka till sin riktiga ägare förra året. Men nu ska jag förhoppningsvis kunna rida Draumur och tillbringa mer tid där. Så jag har inte haft någon otur. :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Ramaika
0

13 mars är det också fredag:)

Katter3
0

#8 Min pappa fyller år då. ;)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Clariiz
0

Jag gillar fredag den 13:e :P
Min syster är född då :]

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

sputtnick_plexus
0

Jag har inte haft otur, än! Men vemvet, jag kanske trillar ur sängen när jag ska sova ;)

PrinzeZz
0

min fredag har varit piss,

först, startade inte moppen, fick ringa morsan som blev asarg, men hästarna måste ju ut :/.

en av hästarna var lagom galen och tänkte platta till min näsa, hade dock tur och har fortfarande en intakt snok.

Sen försov jag mej när jag skulle luncha (däckade i soffan), på väg hem välte moppen över mej… najs… ont på fel ställe Oskyldig

sen åkte jag på styrelsemöte som faktiskt gick asbra, supertrevligt… men kom inte därifrån för moppen ville inte starta då heller *suck* det här gången fick en grinig far ställa upp och skutsa till stallet.

men moppen kunde ju inte stå kvar vid Ica hela natten så jag fick släpa den i uppförsbacke kanske en halv km… Sträckte mej i ena benet… det är min otursdag det.

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

sagalennskog
0

Jag har haft rätt bra, mamma fick typ damp på mej förut m.m, men annars är det bra ;D

www.sagaskaniner.webs.com

Mvh Saga Lennskog.

sputtnick_plexus
0

#12: Åh, det lät inte så bra :(

PrinzeZz
0

#14 nja så kul var det inte :P

emms
0

Det ända dåliga med denna dagen var att jag har träningsvärk :(

Emma

PrinzeZz
0

min otur håller i sej ännu, ska tävla idag, skulle gå upp kl 05.00 för att hinna allting, Farsan missuppfattar klockslag och väcker mej en halvtimme tidigare så jag kutar omkring som en annan höna och tror att jag är jättesen. Skrikandes

kanske inte så jättefarligt men med taken på att jag kom i säng runt 2.30 inatt så kan man ju genast förstå att jag är och kommer vara rätt trött idag.

(ni som ska tävla där, håll utkik efter den bara nästan vakna Zombien från ÖLKH)

Jojsan
0

Jag hade ingen otur igår, som en helt vanlig fredag.

kaningodis
0

Jag hade ingen otur, iallafall inte mer än vanligtvis :P

Kastanjegårdens Kaniner

Fnyan
0

Inte hände nåtting "anorlunda", jag hade väll samma gamla vanliga otur, men so what? jag har alltid otur å skadar mej alltid ^^
så den här fredagen gav då inte mer otur till mej iallafall bara för att det var den 13 :p
Min syster fyller år den 13 december ;p å år 2008 tror ja de va så vare fredag den 13 december ;D

Olofsberg
0

Jag fick ont i svankotan :(