Bilder på mina kaniners fredag
Rengjorde hos kaninerna ikväll, och medans burunderdelen torkade lite grann så satt jag hos kaninerna i hagen deras och tog lite kort. Fick in något roligt kort :)
Önskar bara att kameran vore bättre så man kunde få jättefina kort på kaninerna, med min kamera blir ögonen oftast röda. Kanske finns nåt bra program som tar bort röda ögon, men jag har då inget.
Men men. Här kommer lite bilder :)
Söta bilder! :)
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
tack :)
Söta :) ser ut som en härlig rasthage
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#11 Japp. Den tar upp halva köket haha :) tur hagen är lätt att vika ihop när man behöver det.
Åh så söta! Vad fint de bor 
#14 :) önskar jag kunde ha dom i hagen dygnet runt. Men jag vågar bara när jag är hemma eftersom jag har katter.
Fleecefiltar är väldigt poppis också förresten :)
Jättefina :D
-' Rebecca Johansson
tack :) mina små söta bebisar ^^
Jätte söta! ^^

Vad söta! 
Mvh Hanna
:)
Jättefina! Gizmo har en jättefin färg!
#20 tack :) Mm, får se hur den slutar, den har ändrats så mycket sen jag fick hem honom.
Söta kaniner!
Vilken mysig rasthage :)
Kastanjegårdens Kaniner
#22 mm stor och fin :) tyvärr får inte tunneln ligga där så mycket…det vill tugga på den istället för att krypa i den :P
#23 Haha, små busar^^
Jag blev faktiskt så inspirerad av bild #7 så jag bestämde mig för att göra likadant; alltså göra en Hage utanför buren. Så imorgon så ska jag åka och köpa kompostgaller och göra en Hage utanför min kaninbur :)
Det kommer att bli sååå skönt att slippa vara rädd att kaninen ska gnaga sönder kaplar, sladdar, kläder mm. (Min kanin som bor inomhus ska gnaga och bita i allting!)
Tack för inspirationen! 
Kastanjegårdens Kaniner
Jättefint!
Jag vill också kunna ha det så! Men jag får inte för mamma :(
Ville bara säga att kaniner inte behöver saltsten. De får i sig tillräckligt med salt i fodret. :)
Emma
#24 Japp.
Okej :) Jo det är skönt så kan man låta kaninerna vara i hagen hela tiden man är hemma utan att behöva hålla koll hela tiden :)
kul att kunna ge inspiration ibland också ^^
#25 det tar ju lite plats med en Hage :P
nä jag vet , men det är inte skadligt i små mängder heller har jag läst mig till. Mina kaniner rör den knappt alls.
#26 Okej :)
Ska tjata på mamma lite till (A) han är ju ändå på mitt rum så jag förstår inte varför jag inte får ^^
Emma
#27 Haha :) lycka till