OT- Fredag 13/2
Yes!
Nu är det äntligen fredag och helg igen:)
+ Alla hjärtans dag på lördag.
Vad ska ni göra ikväll, på alla hjärtans dag och på söndag?
Usch, fredagen den 13:e…
Ska inte göra mer än nödvändigt, göra rent hos kaninerna och sen ska jag packa inför i morgon då vi ska på utställning. Efter det ska jag bara vänta ur denna hemska otursdag.
Just det, det är ju fredagen den 13:e idag…än så länge så har jag inte haft någon otur, eller ja inte mer än vad jag brukar ha ;P
Idag så har jag gett alla djuren mat & det tog lång tid! Senare så ska jag rida och efter det så ska jag på kalas.
Imorgon och på söndag så ska jag rida, städa hos alla kaniner och så är jag tvungen att plugga ikapp i massa ämnen.
Kastanjegårdens Kaniner
Ååhh..jag har redan haft otur i ett matte prov i skolan ;S.
Usch!
Med vänlig hälsning,
Jenny
Fredag: Ska till några kompisar :)
Lördag: Städa hos Muffin. Sen ska jag på bio med några kompisar.
Söndag: Typ inget ;) men ska på tjejkväll på måndag :D. För vi har lov!! :D
Emma

Fredag den 13e. Och till ödet liksom, så står det tre stegar i korridoren. Så trångt att man blir tvungen att gå UNDER. Alltså, vilka knäppa människor ställer ut stegar på fredag den 13e? ;) Jag är livrädd för sånt så jag sprang emellan dom istället.
Sen gick min kompis förbi mig och kollade upp samtidigt som hon gick. Där uppe på stegen står en man och håller i en platta som ska sitta i taket och han skriker: **Oooops, akta!
**
Och vi skrek och sprang typ 20 meter. Haha, inte så roligt. Vi klarade oss dock från att få en betongbit i huvudet.
Lördag: Jag och en kompis ska äta på restaurang. Inget speciellt, men bara för att alla andra är upptagna med deras pojkvänner och så.
Söndag: PLUGGA! Jag har sex st prov nästa vecka.
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Oj, jag hade helt glömt bort att det är fredag den 13!! Det kanske är därför det inte har hänt något missöde för mig.
Fredag: Ta det lugnt med familjen och se på film. Är ganska så förkyld, annars hade jag tänkt att ta en rundtur i skogen med McDreamy. Vi får se hur det blir med den saken.
Lördag: Ska fara och titta på genrepet till melodifestivalen med cissi(ciss), frida(Frajda), min lillasyrra, mamma och cissis mamma. Det ska bli såå roligt:D Vi får se hur det blir, men troligtvis ska vi äta middag tillsammans efteråt:)
Söndag: Fara på "förarekurs". Ska börja övningsköra snart och därför så måste jag och mina föräldrar fara på en sån kurs innan jag får börja. Spännande värre!:)
Idag: Kanske se skräckfilm x) Enda oturen idag har vart att jag fick jättelite läsk medans mina syskon fick mkt xD Annars bara tur idag x'D Min svenska/engelska lärare var sjuk så jag slapp 2 lektioner och fick 1 ½ timmes rast istället ;D
Lördag: Öhm..Tror vi ska åka och hälsa på min nya kusin Harry som föddes i onsdags :D Ska pyssla med Hyndla också :)
Söndag: Kanske va med nån kompis,har inga planer för söndag ;P

Fredag: På dagen gick jag i skolan och hade bild, NO-prov, svenska-prov, SO och slöjd. Efter att jag slutat skolan så gick jag och tre kompisar till H&M. Där köpte jag ett par jättesnygga örhängen och ett halsband åt min kompis som fyller imorgon. Sen när jag då kom hem gjorde jag smoothie och satte mig framför datorn. Sen (nu) så sitter jag och skriver detta med Leo. Och ikväll så jobbar min mamma jour (hon jobbar som doktor på natten) och jag och pappa får vara hemma själva, haha. Vi ska se på Let's Dance och äta något riktigt gott; kyckling, curyysås och ris!
Lördag: Imorgon ska jag gå på målarkurs och sedan åka in till stan för att se filmen "I taket lyser sjtärnorna" med två av mina kompisar :) Sen ska jag gratta min 2 år yngre granne (och kompis) som fyller 10 år (en mycket stor dag). Och sen när det då blivitkväll så ska jag kolla på Melodifestivalen.
Söndag: Söndag.. Nja, jag har inte planerat något för söndagen men kanske vara hemma och slappa eller måla.. vara med Leo kanske?
Oj, oj! Jag har/haft ganska mycket att göra :) Hehe
Idag: det var prov på skolan, och lär bara bli en lugn kväll här hemma.
Lördag: kanske åka till "svärfar". Annars ska jag rensa hos kaninerna i alla fall.
Söndag: vara deprimerad att det snart är måndag ;P haha nä, jag vet inte faktiskt.
Fredag: Har redan varit ute och busat & fotat med två av ninerna, Leia hade otur och ska bara få springa inne. Och så är det dags för städning av deras burar. Har jag tur hinner jag med en liten tupplur också innan jag ska jobba. Har ett härligt nattskift på taxi nämligen. Ska jobba 22.00-05.00. Urk.
Lördag: Eftersom min älskling inte bor i samma stad som mig så kommer vi inte att kunna fira alla hjärtans dag. :( Men vi får ta det en annan gång! Jobbar 18.00-03.00 och på min lediga tid har jag mest bara tänkt slappa, och ge dagens kärleksdos till djuren såklart.
Söndag: Leeedig! :D Fast mina lediga dagar brukar mest gå åt till att vända på dygnet. Börjar vid 5 på måndag morgon. :(
(tyck synd om mig) ;)
Det är fredag den 13 idag men berättar vad jag gjort! :D
Igår åkte jag till skolan 19.00 för alla i åk. 6-9 hade trivselnatt! Vi hade as kul först, det var några bidrag i "melodifestivalen" som lärare och elever deltog i, oj det var riktigt kul, det skulle inte framställa som seriöst, dom hade klätt ut sig osv.. Efter det fick alla 6:or åka hem, då tittade vi på skräckfilm (fanns även komedier men har sett alla som visades, det var alla American pie), skräckfilmerna jag vet som visades var "fredag den 13", men inga såg typ på den x) jag tittade på "Huset som gud glömde", det var fler filmer också.
Vi spelade mkt Eye toy, och sjungt singstar, de flesta lanade också (man kunde ta med datorer och lana) så jag satt lite vid internet också ;)
Sen låg jag och halv slummra runt 03.00 i gympasalen, sen blev det med Eye toy.
Kl 05.30 städade vi lite och åkte hem 06.30 och jag borstade tänderna och la mig direkt, somnade typ direkt, sov hos en kompis och min kompis syster och hon hade inte ens hunnit lagt sig innan jag sov (de åt lite "frukost") xD vi var lediga idag då. Vaknade 11 men somnade om och gick upp 12 sen och vi åt nybakat bröd och våfflor med grädde & sylt!
Mums.
5 timmars sömn, åkte hem 14.20, kom hem 15.00. Jag har varit trött och grinig hela dagen och städat burarna, ätit och sitter nu vid datorn :P
Lördag & Söndag: Ingenting spec. bara vara hemma.
En ros till alla som läste allt. @->--
#10 GUD! så himla snygg Edith har blivit!:D Hon kommer att klå ut alla på utställningen;) haha
#12 Haha du är inte så lite kär i henne va? ;) Hon är jättefin i kroppen och sådär, men risken är att hon nollas. Hon har nämligen ingen, eller mycket lite, rubinglans. :/ Ögonen är i det närmaste helt bruna. (Jag hoppas att hon bara får avdrag för det, men man vet aldrig.) Så äre.
Fredag: Ikväll har jag varit på genrep på medodifestivalen, det var riktigt roligt :)
Lördag: Imorgon äre ju alla hjärtansdag. Då ska jag vara med 3 kompisar, sara stina & gabban. Vi ska se film osv =)
Söndag: Vara med Lina :)
Fredag: Vart hemma och sovit under dagen. Sen har jag precis kommit hem från en kompis. Var där och kollade på film:)
Lördag: Ska städa burarna och sedan gå på bio:)
Söndag: Plugga tror jag. Har tre prov kommande vecka:(
#15: VAd ska du se för bio? :)
#16 I Taket Lyser Stjärnorna :)
Idag har jag inte gjort nåt särskilt.
Imorron ska jag fika med min farmor, o sen se på Melodifestivalen med min sambo, med lite kex o ost, o vin :) Mysigt!
Igår gjorde jag inget speciellt, var i skolan, åkte hem, handlade, var med Channie.. Satt vid datorn, kolla på TV ^^
Idag ska jag kanske ut och fota, vi får se.. Har en bokrecension jag måste skriva men vet inte när jag ska göra det…
Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra, troligen skulle det bli sol imorgon och då går jag väl ut och tar ut Channie och kanske fotar lite. Sen på kvällen blir det att fara tillbaka till skolan igen.

Igår blev Elviras (gullenos) kanin Morris sjuk, och hon fick åka till vetrinären med honom :( han hade inte ätit något på två dagar, och han var sjuk, men jag kommer inte ihåg vad det va.
Nu får han ta tre olika piller om dagen, och hon stödmatar honom, men han mår ju bättre i alla fall :)
Igår var jag i skolan, sen åkte jag hem till en kompis en sväng och efter det blev det hem och sova, sitta vid datorn och så.
Idag har jag varit ute i det underbara vädret och fotat lite, låtit Bayliss springa lös (överlyckligt fluff) och suttit här en sväng med.
Har inget speciellt inplanerat för i morgon.

Igår var jag på maskerad ^^, och idag ska jag väl bara sova och chilla XD haha ^^, imorgon städa antar jag -_-'