Era uteburar!!
Jag har bestämt mig för att flytta ut ninerna så fort det börjar bli några grader varmare. Detta för att alla allergener blir väldigt konsentrerade i ett garage och Nala löser sjukt mycket hår som bara virvlar omkring där inne.
I alla fall vill jag att de ska ha stora burar även ute också tänker jag mig en in- och utbrottssäker gård rung om, typ hundgårdsliknande.
Men, jag behöver massvis med inspirerande bilder på uteburar! Inte 2 facks med burarna på varande utan i bredd… eller vinkel för den delen.
Visa hur era bor!
Putt…
Ahaa! Fiffigt nummer två!
oj menar renoveras
Min 9-facks bur, rätt små fack, men dom är godkända iallafall, ca 0.56kvadratmeter :) Det bor en kanin i varje fack då (inte riktigt samma som när bilden togs i somras) men nu bor iallafall Millie, Emil och årissa på 2:a våningen och Robyn och William på 1:a
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Hittade absolut ingen bra bild på mina två en-fackare, men jag tog säkert någon i somras..men jaja det får bli denna då :P
Dessa burarna har jag till honor som har ungar eller om många kaniner bor i samma bur osv ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

# 8 va stor och fint :)
2 av mina uteburar som står i stallet. Finns massor av bilder på min hemsida, om du klickar dig fram på "Kaningården".