Problem med poäng
Hej!
Jag tror inte att jag är den enda här som inte fattar iFokus poängen. Först stog det att jag hade 29 poäng. Sen helt plötsligt har jag 53. Någon snäll person som kan berätta för mig hur poängen funkar??
( Visste inte om det var OT efterssom det är om sajten)
Tack!!

Nu är det 63.
Man får poäng för hur aktiv man är. Skriver man inlägg får man ett visst antal poäng, samma sak med kommentarer, blogginlägg, artiklar osv osv..
Är man oaktiv försvinner det poäng. Dock vet jag inte exakt hur/när poängen försvinner.
Det funkar inte som det ska för alla, men förhoppningsvis kommer det göra det snart 

Min har fixat sig lite nu (;
/Elvira :D
Precis som i #2. Jag har nu 820p och jag får 5p för varje inlägg jag skriver, men en dag när jag aldrig var inne på kif så försvann det poäng (jag var då Ametist, men sjönk ner till kristall).

jo man får 5p för kommentar 10 för inlägg eller artiklar tror jag det e sen 10 för blogg och sen vet jag inte för foton :P
/Elvira :D

Okej tack!
Jag tyckte bara att det var lite konstigt efterssom det är stort mellanrum mellan 29 och 53.

Någon som vet hur mycket man får för att lägga in bilder??
#7: Vet tyvärr inte..:P
Min hoppar ibland av sej men annars ok.
Med vänlig hälsning,
Jenny

Putt

*putt*
Jag tror det är samma poäng, 5p?

Är det 10 på foton??
Det verkade som det när jag la upp bilder.
#13 Det är ju bara att jämföra vad du har för poäng innan du lägger upp en bild eller skriver en kommentar och sedan ser du vad du har för poäng efteråt. Mycket enklare än så blir det inte.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Någon mer??

Tack för hjälpen allihopa!