Kanin hane sökes
hej jag söker en kanin hane som sälskap till kanin Freddy han har bott ihopp med andra hanar förut utan slagsmål eller annat. Han bor ute året om på vinter bor han i ett isolerat gammalt hönshus och på sommaren i en mycket stor hage med en isoleran bolåda. jag ger han maten Rabbfor och massvis med hö och pinnar att gnaga på och på vintern så får han 2 morötter var dag.
jag bor i rånäs och har möjlighet att ta mig till nortälje trakterna och jag vill hälst ha en vit kanin då freddy är svart men ingen hermelin

Hejsan. Jag har två kaniner tillsalu, en hane och en hona. Du kan läsa mer om dom här www.freewebs.com/windsorshk
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

tack men är ej så intresserad av hermeliner eller korsningar med dem jag tycket inte om deras utseende. jag är mer ute efter vädur, gottlandskanin (som freddy) eller ngn långhårig men tack endå!
Bara för att han gått med hanar förut, betyder det inte att det kommer gå bra den här gången. Två okastrerade hanar är väldigt svåra att få sams, och de kan mycket väl slåss till döden.
Jag har iaf två små pojkar till salu, renrasiga lejonhuvade.
300kr /st.
Har även 4 planerade kullar -09.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hej, jag har 3st Dvärgvädurs ungar som är leveransklara nu!
Alla 3 är hanar, kostar 250:- st. Alla är jättesnälla, tama och mysiga.
Jag har 1 vit kvar :)
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.
Rekommenderar att du kastrerar Freddy och låter honom flytta in med en hona. Annars kan det sluta riktigt illa, även om han kunnat gått ihop med hanar förut.
Not your mom, not your milk.