Avslappnade kaniner
Kan era kaniner ligga och vara väldigt avslappnande? :) Skulle vara kul att se lite avslappnade kaniner.

Man ser inte så mycket men jag tycker den bara är så gullig för han är så liten :) inte så bra bild heller :P
Ni ska veta hur många sov bilder jag har! Eftersom det är det morris är bäst på haha :P
/Elvira :D

#9 ååh va fina, ser mysigt ut!
fina bilder !! mys mys :D

Nu hittade jag en bra bild! Som man iaf ser att det är en kanin (de andra var så dåliga)
Jinx är en kanin som lätt slappnar av när man lägger honom på rygg. Totalt slapp lixom :) Här skulle jag ha lite fotografering med sele. Selen va dock lite för stor ^^
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#13 va sööt :D Är han sådär liten fortfarande? Morris är dubbelt så stor. Eller hans hår är dubbelt så stort inte kroppen ! ;)
#14 Han är väldigt liten i kroppen, väger väl runt ½ kg max ^^
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
#8 Jasså? Här är det tvärtom, om jag ser de ligga avslappnade så är det när de inte är hos mig förutom kaninen i #5, han kan faktiskt somna när han är hos mig <3
#10 Tack, det ser så mysigt ut så att man vill gå och lägga sig mitti mellan dem :)
Kastanjegårdens Kaniner

#15 ojsan det var väldigt litet! Morris väger nästan ett kilo tror jag!

Hittar ingen bild just nu. Kanske lägger in någon senare (:
Haha vilka sötisar :) Jag har tyvärr inga bilder på datorn för att den gick sönder i veckan… så nu är datorn helt tom på bilder. Men kanske dyker upp en lite senare :)
Idol kan man lägga var som helst, han bar aaccepterar läget och ligger där till men reser honom upp igen :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
och här är en av zlatans döttrar ^^ lika chill hon med ;)
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower