OT - Nationella proven
Borde finnas fler nior här inne? Antar att ni gjort nationella proven i svenska idag också?
Hur gick det för er?
putt 
Jag ska göra det nästa år -.-
Men alla niorna gör det nu, och det är blandade känslor :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Inget du behöver se fram emot vill jag lova! 
Jajemen de har jag gjort xD Hur gick det föt dig?
-' Rebecca Johansson
Det gick ganska bra faktiskt!
Skrev krönika. Men vet inte om jag fick med allt.. Fick MVG på min krönika som vi skrev i svenskan får några veckor sen, men då hade man ju kriterier att gå efter och så. Men hoppas det gick bra iallafall!
Hur gick det för dig då?
Jag skrev uppg 2 om huset, om inte hanlade om ett hus ;/
Men novellen blev bra iaf ^^, Har mvg i svenska och hoppas inte jag blir sänkt iaf =) Läsförståelsen gick jättebra :)
-' Rebecca Johansson
Okej :) Läsförståelsen gick också ganska bra för mig. Har VG nu, hoppas hon höjer mig till MVG. Hon vill det iaf, så hoppas hon gör det också
Okejj :) Analysera & disskutera mkt XD Skriv med konstiga ord med ^^,
-' Rebecca Johansson

Jag gjorde det också :P haha. Gjorde den om huset :P Såå sinnes sjukt jobbigt xD
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#9 jaa det är ju mycket sånt dom går på verkar det som..
#10 Ja jag var nervös innan också, att jag inte skulle komma på vad jag skulle skriva om 
Det gick bra.
Jag skrev en krönika.
jag vill också va med och diskutera, men jag gjorde ju NP förra året :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Haha, du är så välkommen Hanna 
Vad hade ni för ämne förra året nu igen..? Var det drömmar?

Jag ska rätta en massa nationella prov! Det brukar vara väldigt kul! *haha*
#15: HAHAH XD.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Jag har också gjort nationella, det gick väl bra hoppas jag :P
I torsdags skrev jag en novell, den blev 13 sidor lång, det var om bilden på höghuset ("Brännhett") jag har VG nu i svenska, jag tror knappast att jag höjs, men hoppas jag inte sänks :)
Skrev också den Wera:)
Vad handlade den novellen om?
-' Rebecca Johansson
#18 Det handlade om en tjej som var mobbad och en kväll möter hon på en av de populära tjejerna och hon går med henne till en fest (höghuset) och så blir hon full där elr något sånt, den kvällen skulle hon egentligen vara med hennes kompis, men hon säger att hon är sjuk. Så kommer kompisen på henne efter som hennes mamma ringer till henne och frågar vart hon är. Så dom bråkar.
Och hon hoppar ner för en bro ner i vattnet när hon var full och vill ta självmord XD då kommer hennes kompis och hoppar i och drar upp henne (för hon orkar inte simma själv efter som hon var full) hehe. Och slutet är när de sitter uppe på höghuset och säger "vänner för alltid" eller något sånt X'D
#15 Oj, vad kul! Rättar ni "hårt", alltså är det svårt att få höga betyg? Du kanske inte får svara på det, men jag är väldigt nyfiken
#19 Det låter ju jättespännande
Blev säkert kanonbra!
#14 hm.. va vad det nu vi hade.. :P typ nått om val eller nått sånt tror jag.. kommer inte riktigt ihåg (a)

Hej! Jag skrev första, Nattliv.. Tycker det kändes bra men vill ej göra om det om man säger så :P
#21 Haha okej
Gick det bra för dig då??
Jag gjorde också det :) hoppas att det gick bra iallafall :D jag skrev novellen :)
#23 ja det gick helt okej ^^.

Gjorde det också i tisdags, det gick bra hoppas jag, jag skrev debattartikeln om ändrade skoltider:)