Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 883 ggr
Fiona
0

västragötaland ?

finns det någon mer som bor i västragötaland ? isf finns de någon hoppklubb i närhete av dig ? jag och min syster letar klubb som man kan gå med i och lära sig hoppning och träna osv .. :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

huldisen
0

Bor tyvär inte där;/ Men hoppas att ni finner en klubb :)

sputtnick_plexus
0

Bor inte där :/ Men hoppas att du hittar dej en klubb!

Theresze
0

Aa, jag bor  i västragötaland.

Dt finns  olika  hoppkubbar dt beror på vart du bor i västragötaland.

Själv så är  jag medlem i alingsås kh.

men dt finns mera i hela västra götaland:)

Dior_94
0

Jag bor inte där,men du har ju redan fått ett svar . :)

pandabjorn
0

Jag bor i halland och det ligger ju ganska nära. Är med i västkustens kaninhoppare. vkkh.se =)

johanna_loveAnimals93
0

Jag bor i Västra Götaland men är inte medlem i nån hoppklubb.. :P

Salish
0

Jag bor själv lite utanför Göteborg, och jag funderar på att gå med i Västkustens Kaninhoppare när Sotis har blivit lite duktigare.

pandabjorn
0

#7tjoho då kanske vi ses nån gång =P

Fiona
0

#3 jag bor ungegefär i falköping ;P

ligger västkustens kaninhoppar i västragötaland ? :P

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

aliciia
0

Det finns en på orust tror jag

f97lintro
0

har dom träningar vkkh?

ertan94
0

jag bor i västra götaland i En stad som heter Mariestad och jag tror det finns en hoppklubb i Skövde….Men jag har letat lite i mariesta men inte hittat nån klubb , men vart bor du i västra götaland???

Fiona
0

#12 jag bor i Falköping, tar 20 min med tåg till skövde för mig :)

Jenny

kaningodis
0

Det finns ju Skaraborgs Kaninhoppare finns ju, dock så vet jag inte hur aktiv den föreningen är, hemsidan verkar inte ha uppdaterats på länge.

---> Hemsida

Kastanjegårdens Kaniner

Papaya
0

Trestads kaninhoppare. :) Håller för det mesta till i Uddevalla-Trollhättanområdet tror jag. :P

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Fiona
0

1 ½ år gammal tråd så den är inte å aktuell längre, men om dt är någon annan som vill veta så ;P

Jenny

gullenos
0

#16 har du hittat någon klubb (: ?

Ida-M
0

Jag var medlem i Västkustens kaninhoppare, dock inte längre :(

Fiona
0

#17 nej det har jag inte. Men min kanin har hunnit bli 4 år så det känns lite sent att börja Tungan ute

Jenny