F*n tror hon e med barn!
Min lilla Doriz, fast hon e ju inte så liten men ja tror hon e gravid:( de e ju inte jätte synd för ja ska ju ta en kull på henne i mars nån gång så men det blir tidigt tycker jag ellervad tycker ni ? hon har nog vart gravid i en vecka senast dom va ute tillsammans…men jaja jag får skylla mej själv för jag delade av inhägnaden så dåligt med en snö mur….. jaja,det blir väl kul ändå:) Det värsta e att jag inte kommer kunna hålla på med dem så mkt eftersom *min sjukdom*

:(

Nej va synd "/ , Fast, om du ändå skulle ha kull på dom i mars så kanske det inte gjorde så där jätte mkt elr ?
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

neeee….men egentligen inte så aaaa…:) De e ju så kul med ungar men har en allvarlig sjukdom som man är känslig för bakterier(jordbakterier)…..så jag kan ju inte hålla på med dom på samma sätt:(
#3 - Men varför tar Du då en kull? Menar om Du ändå inte kommer kunna pyssla om varken henne eller ungarna?
Vill inte verka otrevlig men jag förstår bara inte.

#3 oj nej, synd för dej :( ,
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

#4 för jag kommer bli frisk till April-maj……..
#5 mmm men det e sånt som händer:( …ja har cancer och blir frisk til april maj nån gång……
Oj, då förstår jag! Men skönt att Du blir bra sen igen! Jag trodde Du hade någon sorts allergi…
Vad blir det för ras på ungarna?

Det blir väl dvv:)
#8: Väl?
Vad är föräldrarna för raser?

Dvv så dt blir de men pappan e en korsning mellan rex och dvv…hoppas ungarna får hängöron iallafall…
#10: Men ungarna kan ju inte bli dvärgvädurar om pappan är en korsning. ^^
Då blir dem ju i sådana fall dvärgvädurskorsningar. =)

just d^^ Hehe hoppas jag bara får 2-4 ungar iaf….bor i en så liten by och så kan jag ju inte ta hand om så många elelr jo jag kan men ändå….vill ha högst 5 iaf:) men blir glad va rä en blir….
Delar du av en inhängnad med snö? :S Såklart kan kaniner komma åt varandra då! :o
Det blir ju 75% dvärgvädur och 25% rex :) hoppas allt går bra ^^

haha jaaa men skitsamma det blir väl kul med ungar!!!:D
#14 Visst är det kul med ungar, men att det ska vara kul och gulligt är inte allt. Man ska ju ha en "mening" med kullen, finns ju redan så många oönskade kaniner. Man ska ta sitt ansvar och tänka efter, "tänk om jag inte får sålt på alla ungar?" Har jag plats, tid och råd att ta hand om alla då?
Det är säkert roligt med ungar! Men att ha en inhängnad men snö lät inte så bra? :) lycka till!
uppsan , lyckat till med allt :-)