Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 715 ggr
RabbitLower
0

Stoppa djurplågeri!

hitta dennna sida att man ska stoppa djurplågeri blandannat  att sluta plocka dun från levande fåglar. dom gör en namn insammling så skriv på alla som ÄLLSKAR DJUR!!!!!

http://www.djurskyddet.se/index.asp

spiritedaway
0

har skrivit under den listan.

[Niike]
0

Skrivit under.

Ändrade lite i rubriken, tänk på att inte skriva med stora bokstäver och göra överdrivet många utropstecken.
Egentligen är detta OT (handlar inte om kaniner), men eftersom det är väldigt viktigt tycker jag den kan vara uppe ändå. Ett undantag.

[Wera]
0

fyfan, såg på nyheterna de pratade om att Kina plockar gåsar levande och de säger att det inte är sant så visar dom på en av gås gårdarna hur dom plockar, gåsarna skriker typ och låter as mkt :o hemskt. Blir så ledsen :(

Dom plockas 4-5 gånger om dagen i 40 dagars mellanrum sen slaktas dom. Gråter DFast dom säger att dom slaktas innan de plockas, jävla lögnhalsar :(

Skriver under!

[Wera]
0

Hittar ingen lista? Vart hittar man den? :S

youtube1
0

Koålla in deta Djurplågeri :@

Baralisah
0

Vår värld är grym!  jag tycker kina är värst, då dom friterar djuren levande först. Eller hänger djuren så dör dom till slut. hemskt!

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

[Wera]
0

#7 Ja, eller tar galla från björnar Utan bedövningsmedel, som får leva i trånga burar!

Baralisah
0

:/

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Fnyan
0

Jag har skrivit på !

[BonnieL]
0

Jag har skrivit på !!

tinaLY
0

Har skrivit på, tror jag=/ inget bekräftar jag har gjort det?

RabbitLower
0

bra att alla har skrivit på detta e så hemkt jag hoppas ni kan säja till era vänner att skriva på o säja till dom att dom säjer till sina vänner osv!!!!!!! (=

[Wera]
0

Oj, jag hitta nu :P skriver under nu :)

[Zoie]
0

Jag skrev under, det är så ledsamt att vissa djur blir behandlade så hemskt! Sedan har jag sett ett flertal videoklipp där dom sätter in en levande kanin till ormar som är jätte tjocka. Sedan blir kaninen nyfiken och ormen attackerar och klämmer kaninen till döds, och kaninen skriker. Och i bakgrunden hör man folk skratta! Det är för hemskt! det borde inte finnas kaniner och andra djur som blir behandlade på det här viset! är det någon som håller med mig?

[Wera]
0

#15 Håller med. Jag tycker att det borde bli lite strängare straff, de bör ta upp djurplågeri lite mer och ta det mer allvarligt. De får ju ofta enbart lite böter? :S

[Zoie]
0

#16 jag håller fullständigt med! när man har sett sådana videoklipp sitter man framför datorn och gråter! :(

[BonnieL]
0

#15 Håller  med! Det är jättehemskt :´(