OT-Snöfylld dag!
å wow va snö, tror den snön skulle komma neråt också
ps du har väl inte glömt kvar kaninen där under 
helt otroligt
#3 Nejdå hahah;)
Jo jag hörde det jag också. Det kommer att bli snöigt värre;)
ja hoppas de
måste ha mer snö till pulkabacken :-D
frågan är ju bara vem som ska skotta här hemma
Oj, vad mycket snö! :O Jag trodde du överdrev när du skrev 1 m men det gjorde du visst inte!
Jag skulle också vilja ha snö, den snön som kommer här täcker inte ens över gräset och så försvinner den direkt "/
Jag hörde att det var typ snöstorm i England och den snön var på väg till Svergie dock så skulle det inte snöa så mycket här, vilket tydligen inte stämde då du har fått massor av snö!
Kastanjegårdens Kaniner
Wow!! Vad mycket snö. Här är det bara slask :/
Oj så mkt snö!!
Jag som tyckte det var mycket snö här där jag bor..
// Michis
Oj det var inte lite! Och jag tyckte vi hade mycket här hemma :P Typ 1 dm eller så :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Oj, det var mycket snö!
Här i Luleå är det likadant och det snöar fortfarande. Och blåser! Så sen jag kom hem idag har jag inte velat ut alls :P
Samma i Umeå också!
Och jag har jobbat hela dagen = glidit omkring på oplogade vägar med taxin. Ganska jobbigt faktiskt, man får vara på helspänn så man inte snurrar ner i diket.
Annars är jag ett stort fan av snö! :D Synd bara att plogningen inte fungerar i den här stan..
Det var en trafikolycka imorse med 5 bilar inblandade. :S Och när jag åkte en bit inåt landet såg jag en bil nere i diket. Folk som inte kan hantera underlaget ska inte ut och köra en dag som denna!
Här har det också snöat massor, hela dagen och igår.. Jobbigt när man måste gå så långt ute mellan lektionssalarna.. x)
#14 nä dom hinner inte med att ploga idag.. De lär nog få jobba rejält med övertid :P Och det kommer nog behövas att nån plogar även inatt.(i alla fall här.)
Är förvånad att det inte händer mer, för folk kör inte försiktigare även fast föret är mycket sämre.. Finns fortfarande de som kör över hastighetsgränsen rejält :P
Usch vad mycket snö!
haha har aldrig gillat snö.
Jag ska nog inte klaga på dom få decimeters snö vu har här i Gävle längre. Men det är sjukt mycket snö, i Gävle 2002 tror jag, var nästan 1,5 m snö! Usch vad vidrigt.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
Oj! :O
Jag tycker det är jobbigt här och vi har bara typ 5cm snö ^^. Jag har världens bästa skor också ;). Tygskor med nerslipade sulor så jag glider omkring som bambi på is xD
Emma
Nu har det snöat hela dagen!
Hela hagen var översnöad imorse, jag såg ingenting av den förutom en liten bit av en kant. Det är sjukt mycket snö..
Det som är roligt är att McDreamy älskar den! Han har aldrig varit så lycklig förut;)
Nya snöiga bilder kommer;)..
Det har verkligen kommit hur mke snö som helst :O
Oj oj vad mkt sn, här är det ungefär lika mkt snö! Det har snöat i 3 dagar nu.
Det var mycket snö, här nere hos mig i Borlänge (dalarna) är det nästan lika mycket snö!
Det var verkligen inte lite! :o
Tänker ni dela med er till Stockholmsområdet, eller ska vi få plågas med vår slask som fryser på varje natt så att man inte kan gå ut med hunden på morgonen? :/