OT - Fredag 6/2
Vad ska ni hitta på för något roligt i helgen? 
Har inte något speciellt inplanerat för helgen.. Men ikväll blir det bara en massa slöööande, är supertrött efter den här veckan..! 
Ha jättetråkigt och bara sova och plugga
Skulle igentligen åkt till stockholm i helgen, men eftersom jag är sjuk så kunde jag inte åka. Tyckte att jag mådde bättre igår (men man är ju rätt bra på att lura sig själv och andra och lossas att man mår bättre än vad man gör..). Så imorse när jag gick upp mådde jag skit, men jag fixade till mig ändå och ignorerade att jag inte mådde bra.. men sen gick det ändå inte.. jag har längtat efter detta i flera månader nu och nu kommer jag tillbringa helgen hemma i sängen och soffan.. Det suger verkligen :(
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

SE PÅ LETS DANCE SÅKLART! , driver :P
Jag vet inte jag har inte bestämt, eftersom friidrottarna e i eskilstuna så blir det ingen träning, så jag får väll sitta hemma och tröst äta. Eller inte äta hah men jag vet inte (: kanske kommer på något. Man kan ju alltid åka till stan och mamma köper kläder till mej, det tror jag att jag ska göra, och käka på T.G.I.F som jag avgudar (a) Hah mycket flum.. !
(: haha
/Elvira :D

#2 va tråkigt, hade du tänkt göra nått speciellt här ?
Idag ska jag bara ta det lungt och njuta av höstlovet. Jag är jättetrött och helt slut så det ska bli supergött med lov nu, dock så måste jag plugga, plugga, plugga och plugga ganska mycket…"/
Imorgon eller på söndag så ska jag hämta hem en fyrfackare =)
Kastanjegårdens Kaniner
#4 jag skulle åkt upp till Louise (tussilagon), träffat kompisar, och sen hade vi planerat in lite olika saker som vi skulle göra.. Skulle bla parat Myran och Gramet med Louise hanar..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#6 aha fy va tråkigt att du inte kunde åka hit och göra det då :/
#5 höstlovet hihi??
plugga plugga plugga :P och kanske slänga in lite städning också :P

Soova^^ och mysa med Blackie å ungarna ^^ <3 men kan inte mysa så mkt med wawa, tonåren spökar hos henne ;)
Å idag var jag å köpte munkar, så ska väll äta dom åxå^^
Höhö, idag är det samernas national dag ^^ å jag som är same visste inte ens de förrän nyss :D haha xp
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Imorgon ska jag på kaninutställning. På söndag kommer troligtvis min kusin och hennes familj så då ska vi vara med dem och sen ska jag ta bussen tillbaka till skolan igen på söndag kväll..
Hade ingen speciellt för mig idag. Tog ut kaninerna efter skolan så att de fick skutta av sig i snön, och tittat på tv.. Annars har jag inte gjort så mycket :)
/ Emma
Inget spec..förutom kalas imorrn kväll!! <33.
Med vänlig hälsning,
Jenny

FotbollsTräning, A6 och träna nog också lite kaninhoppning ;P<3

Var ju tänkt att jag skulle tävla, men fick förhinder :/ men ska nog rida som vanligt, hålla på med kaninerna och sen blir det väl att träffa lite kompisar ;)
Kaninhoppträning imorgon troligen, annars är det väl inte så mycket mer som händer.
Not your mom, not your milk.

Asså jag måste bara säga att just nu ligger morris och sover med huvudet där han kissar, han e en riktig lortgris, han vill ju inte kissa i sin kisslåda längre heller det går ju inte om man är i tonåren hah :P Han e så fräsch min lilla kanin :P
jag ska tävla och hjälpa till med massa kaninleveranser :P
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Haha, jag råkade städa hos kaninerna ikväll! Var ute och bara kände för det helt plötsligt hihih. Så det kan gå. Brukar egentligen göra det på lördagar/söndagar.. Skönt att ha det gjort i alla fall! 
Idag ska jag pusta ut :P
I morgon (Lördag) ska jag gå på stan med Mathias och städa hos kaninerna.
På söndag ska jag bara ta det lugnt och rida på min förstora "ponny" -.- (A)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Nähe, blev ingen hoppträning. Men då hoppar jag lite hemma istället. Och imorgon ska kaninerna få vara ute en lång stund i rasthagarna.
Not your mom, not your milk.
#7 Oj, jag menar sportlovet, där såg man hur trött jag var ;P
Kastanjegårdens Kaniner
Ja, nu är det ju lördag. Men jag har bakat pizza, åt nyss upp den :D Nu ska jag till kaninerna, sen ska jag städa så jag får lite pengar, annars blir det plugg! SO och matte, sen musik uppsats, sen börjar jag på spanska uppsatsen. Fy så trist och jobbigt.
nu är det ju redan lördag, men ikväll blir det väl att sitta framför tv och titta på melodifestivalen. Imorgon morgon ska jag på fotbollsträning. Annars ska jag väl slappa som vanligt! (a)

Jag har varit och tävlat :D (a)
I fredags var jag med en kompis, vi såg på TH live dvd´er och hon sov över här.
I lördags var jag med henne på dan, sen for hon hem och vi fick främmande. Satt vid datorn och såg på melodifestivalen.
Idag ska jag på ett möte i stallet, vara med kaninerna osv.
Hej allihopa!
Här har det varit fullt upp. Till svärmor i fredags och lämnade våran dotter Emma som sov hos farmor fredag-lördag. Blev klippt av svärmor också -så skönt med pojkkort igen! Sedan hämta Emma i lördags och vidare till hennes andra farmor (farfars fru) och farfar och där var det släktkalas med supergod hembakat smörgåstårta.
Idag blir det en hemmadag för oss, både Robban och Emma är krassliga. Har städat och fixat, ska tvätta och diska lite också så det blir fint här hemma.
Hoppas alla haft en trevlig helg!
Fre: Var hemma själv så jag spelade Guitar hero och tittade på film hela kvällen. Sen åt jag pizza och b&j glass (A) väldigt mysigt :)
Lör: Var med kompisar och tittade på melodifestivalen sen så sög det så vi gick ut och busade lite (A) sen gick vi till mc donalds och där fick dom damp på oss ^^(A)
Sön: Ska nog städa muffins bur idag :) det är ganska fint väder så han kanske ska få komma ut en kort kort stund :) sen måste jag plugga matte -.-
Emma