Kanin iFokus

Kanin

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 743 ggr
pepsi-v-emmelie
0

Tävla 7/2 :D

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej,jag ska tävla för 3:je gången på lördag :D jag hoppas att jag får en pinne eller iallafall komma till finalen ;P jag ska tävla i lättkror x2  Om ni ska till öjebyn 7/2 kanske vi ses! :D önska mej lycka till ;P

Kolla gjärna på min video på youtube när pepsi hoppar :D
jag vet att han är lite virrig xP

pepsi-v-emmelie
0

Putt ;P

pepsi-v-emmelie
0

oj justa,det var typ lätt rak xP

moonsi
0

oj de var inga dåliga hopp :-)

lycka till båda två

kaningodis
0

Hihi, vad söt han var när han hoppade^^

Lycka till!

Kastanjegårdens Kaniner

Michiis
0

Så duktig han är !!

Lycka till :)

// Michis

Ida-M
0

Lycka till!

PaaatyPalm
0

Lycka till :) ! Han va jätte duktig juh, kommer nog gå bra :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

gullenos
0

JA han va jättesöt! om han hoppas sådär bra vinner han tror jag :D

Adina
0

Lycka till :)Han är jätte duktig!

Jojsan
0

Vad duktig han var :) Jag ska också till dit på lördag, och ställa ut i gårdsbedömmningen :)

pepsi-v-emmelie
0

tack alla ;D #10 kul då kanske vi träffas ;)

Fnyan
0

Shit va bra på å hoppa din kanin är! :D Lycka till! :D

Emma-
0

Vad duktig han är på att hoppa, kommer säkert gå jättebra:)

[BonnieL]
0

Vad duktig han är! Hoppas han vinner :D

[Zoie]
0

vad duktig han är! Jag tror att det kommer gå jätte bra och lycka till! :)

Emma-lundqv
0

Man ser ju att höjden inte är något problem alls! Däremot tycker jag att du ska försöka styra lite mer med ditt kroppsspråk, och dina händer istället för kopplet :) Om man drar för mycket i kopplet på tävling får man först varning, och sen kan man bli utesluten.

pepsi-v-emmelie
0

Okej,jag vet,men han är så virrig och så så då ides jag inte hålla på med han,jag var dessutom förkyld där xP

Jojsan
0

#11 Kanske, fast jag vet inte hur du ser ut x)

pepsi-v-emmelie
0

Jag är typ 160 cm och har rosa jacka och har blonda slingor och är troligt vis med mina kompisar,den ena har en grå jacka och oxå blonda slingor i håret ;)

Sashhi
0

Lycka till! :)

Not your mom, not your milk.

pepsi-v-emmelie
0

Tack :D oj just ja,jag har mörkt hår och blonda slingor ;D

Papaya
0

Kaninen har ju uppenbarligen inga problem med att hoppa! ^^ Men försök att dra mindre i kopplet, det hade nog gjort kaninen lite mindre "virrig" också. Ett tips? är att sätta en gummisnodd (typ hårband) i selen som du fäster kopplet i, då blir det inte så stumma drag och kommer mindre som en överraskning för kaninen. :)

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

Qepta
0

bra hoppat!

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

pepsi-v-emmelie
0

hej jag har tävlat idag ;D  på första tävlingen jag tävla idag så var jag jätte nervös och så vart pepsii stressad av det,men jag kom 6:a av 12 tävlande :Doch på den andra tävlingen idag så var jag mindre nervör och fick 2fel i grunden och så kom jag till finalen och då fick han 1fel så jag fick sammanlagt 3poägn :D jag kom 3:a av 10 tävlande i den andra tävlingen ;) jag kom precis utanför placeringen! :D

pepsi-v-emmelie
0

hej jag har tävlat idag ;D  på första tävlingen jag tävla idag så var jag jätte nervös och så vart pepsii stressad av det,men jag kom 6:a av 12 tävlande :Doch på den andra tävlingen idag så var jag mindre nervör och fick 2fel i grunden och så kom jag till finalen och då fick han 1fel så jag fick sammanlagt 3poägn :D jag kom 3:a av 10 tävlande i den andra tävlingen ;) jag kom precis utanför placeringen! :D

pepsi-v-emmelie
0

Putt Putt :D

Jojsan
0

Vad kul! Hann inte läsa beskrivningen du skrev om dig innan jag åkte idag så jag vet inte om jag såg dig, eller det kanske jag gjorde utan att veta om det ^^

Det fanns ju jättemånga fina kaniner där, blev kär i en viltgul dvv, en vit blåögd dvv och en japan lejonhuvad dvv ^^ ;)

pepsi-v-emmelie
0

Okej :D Vad hade du för nån kanin? :)