Boar inte
Första gången vi parade henne var för 29 dagar sedan, sen har hon varit med hanen ute flera gånger efter det.De brukar ligga breve varadra o sova :-) skitsöta.
Men iaf, hon borde verkligen ha kaninungar i magen, hon har blivit fetare. Men hon boar inte… hon har låda, halm, hö, bur-pellets…. förstår inte.
De senaste dagarna har vi låtit henne vara ifred, bara fyllt på mat o vatten.
Nån som vet vad d kan bero på?
En del boar inte förrän precis när de ska föda.
Så gjorde en av mina honor.
Inte ett tecken på att börja boa.
Men när ungarna var födda, låg dem i ett varmt och fint bo.
Varje gång jag fått ungar har man inte sett ett enda tecken på att dom var på väg (förutom deras stora magar
). utan precis innan har dom byggt boet 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
det är väl som 1# säger att en del kaninhonor boar inte precis innan det är dags.
// Emma :D
Samma med min hona! Jag tror hon är dräktig, men hon har inte boat ett piss. Det har gått 29 dagar nu och hon har inte boat alls! :o började nästan bli orolig att hon går tom ändå! Men då kanskw hon gör som #1 skriver :) fast hon är inte så tjock ^^
Alla mina andra honor har alltid börjat boa ungefär en vecka innan!
Skendräktiga honor brukar också "tjocka på sig" lite, så att hon känns tjockare behöver inte betyda att hon är dräktig. Men håller tummarna för att hon är det
Ja, som de andra redan skrivit kan honan boa i stort sett när som helst. Vissa börjar jättetidigt att flytta om i buren och göra i ordning ett bo. En del lägger i ordning halm och spån som ett bo, och drar pälsen precis innan de föder. Andra gör allt i sista sekunden. Så det är vääldigt olika!