Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 489 ggr
Twinklys
0

Köpes: Svart/madagaskar teddydvv

Hej!

Jag söker en svart eller madagaskar hane, wienerfri och ska ha teddypäls! Har dock en del kaniner jag måste få sålt först så om ni har några planerade kullar eller så till maj/juni någon gång så säg gärna till :)

Hanen ska inte vara släkt med min hona Chania som är efter Paddington och Fablernas Qvittra som bor hos Granlundas kaninuppfödning!

Mvh Ayla

kastanjen
0

Jag väntar en kull efter Leonora och Orion, förra kullen blev där två helsvarta så håll gärna koll på hemsidan. Hon beräknas föda inom 1v.

www.kastanjen.dinstudio.se

Twinklys
0

#1 Okej! Men Orion och Leonora är väl inte helteddysar? :)

kastanjen
0

nej, hon är peking och han är bara lejon.. tänkte tipsa dig ändå eftersom du stod på kö i den förra kullen (med samma kombination) där tyvärr ingen klarade sig..

flisan93
0

Hoppas att du hittar det du söker:)

Twinklys
0

#3 Jo, jag gjorde det, kikade på din hemsida strax innan du skrev :) Ska hålla utkik efter småttingar! Men kan det inte dyka upp en svart efter Bessa? :)

kastanjen
0

Är inte helt omöjligt, det är ju Orion som är pappa till de ungarna också och Bessa är ju så mycket teddy det bara går Glad hon borde föda precis vilken dag som helst nu!

Trasdockaa
0

Mums mums… åhh så jag älskar ordet "wienerfri"… *fniss* ^^,

//Lollo delägare av teddyklubben

www.teddyklubben.blogg.se

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

[Wera]
0

#7 Haha X) Ja det är ett bra ord! :D

Synd bara att Mumin & My är släkt med Chania :( hehe. Lycka till!

Twinklys
0

#7 Tycker jag med ;) Ert arbete att få teddysarna godkända är verkligen något toppen och tycker ni är så himla duktiga och motiverade!

#8 Ja :( Hoppas det kommer några bebbar efter dem båda ;)

Twinklys
0

Putt :)