Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 856 ggr
[bebba]
0

Tredje sladden

Min kanin bet av den tredje sladden idag.

Tur att hon har klarat sig.

Har din kanin bitit av sladdar?

Clariiz
0

Två av mina kaniner bet sönder min internetsladd när de var mindre. Fast det var som tur var inte inkopplad.

Har du provat kabelrör som finns på IKEA? Eller sprayat på ättika på sladdarna? Då blir dom inte lika sugna på att gnaga längre ;)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

moonsi
0

harry bet sönder kapeln till skrivar i förrgår, hoppas de var första och sista …

[Wera]
0

När jag hade Veronicas förra kanin, Ingo i famnen när jag satt vid datan och hade på mig hörlurarna, sekunden senare var sladden för microfonen av! :o >_< blev inte direkt glad över det! För dom var som nya.

spiritedaway
0

Jag har inte vågat ha mina kaniner i närheten av sladdar :P Gizmo tror jag inte skulle gnaga, men Luna skulle definitivt göra det för hon gnager på rätt mycket :P

kaningodis
0

Min förra kanin et sönder mina hörlurar till min mp3, ha gjorde det på någon hundradel ;P

Jag hittade också sedan att det var gnaget på några andra sladdar men det hade ej gått igenom.

Kastanjegårdens Kaniner

Jetaime
0

nej ingen av mina kaniner har bitit i någon sladd (*pepparpeppar*) men jag brukar inte heller ha dom nära några sladdar om jag inte passar dom riktigt noga då..

Därimot har min katt bitit i brödrostens förlängningssladd när han va bebis, men den va inte heller i sån tur va..

Jojsan
0

Bebbe har bitit sönder min mobilladdare sladd när hon var mindre.. Fast då hade hon också hoppat över kompostgallret, tagit sig upp i sängen och hoppat upp på skrivbordet och bitit sönder lite papper, mobilladdaren, ett sudd och en bok. Trodde inte hon kunde hoppa över gallret… Men nu lämnar jag henne aldrig själv när hon är ute, om det inte är korta stunder typ några minuter.

[bebba]
0

Det finns inga sladdar kvar nu föutom dom vid datorn och eftersom när hon är lös så sitter jag vid datorn.

Tur att hon hon inte går på golvet än får då sticker hon nog ut vardagsrummet och mummsar på sladdar.

gullenos
0

Morris nosar inte ens på sladdarna ;)

emms
0

Muffin har bitit på 2 sladdar (som inte var i) men han har inte bitit igenom någon. :) har inga sladdar i eller så.

Emma