Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 859 ggr
[Stampelina]
0

Rex dalmatinhane!!

Måste bara få skriva om min blivande kanin Classic!

Jag har tingat honom av Elin i Uppsala www.harbyskaningard.dinstudio.se Bilder finns där!

Äntligen får jag en dalmatin rex - så som jag har längtat!

Så ska vi bara skaffa oss en flickvän till honom med, sen så ska vi starta upp aveln på rexar här!Glad

Jag är superglad för honom!

[Niike]
0

Han är verkligen läcker!! Förstår att du är glad.

Önskar er all lycka till med aveln =)

Stormviskaren
0

Gud sån läckerbit <3

TereseE
0

Grattis Tessan! Det är något speciellt med rexar, eller hur? Glad

Baralisah
0

Åh, så roligt för dig! Ska du ställa ut honom och så? =)

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Jojsan
0

Vad kul :)

[Stampelina]
0

Tack tack alla!

Ja jag kommer ställa honom nu på Pumpen tex. Fast han är redan ställd på 94,5 p som bäst! Men det kan ju vara skoj att ställa honom igen=)

Å vad jag längtar tills jag får hem honom!!

Baralisah
0

hihi vad skojsigt! Längtar efter att få se massa bilder då! :D

[BonnieL]
0

Han är jättefin :D

[Stampelina]
0

Ja visst är han fin? Tungan ute

Ni kommer verkligen bli bildbombade när dem kommit hem! 

För jag har väl berättat att jag nu även tingat en hona av Elin som ska få bli hans fru…? Hon är så fin hon med! Kommer komplettera honom jättebra!

[Niike]
0

#9 Åh gud vad roligt, nej det tror jag inte du berättat! Spännande =)
Ser fram emot bildbomb sen.

Baralisah
0

#9 - Nej, men gud så roligt! Spännande för dig!
Vad är det för hona då? hur gammal är hon? Glad

[Stampelina]
0

Hon blir 8 veckor på fredag så jag åker nog och hämtar henne och Classic på söndag! 

Egentligen skulle Martina tagit med honom till mig på Pumpen den 14:e februari men nu blev det ju en till hona och jag vet inte hur mycket plats Martina har i bilen + att jag ska själv sälja en dvv-hona till en tjej i Uppsala så då tänkte jag att jag slår 2 flugor i en smäll och levererar dvv-honan till den tjejen samtidigt som jag hämtar rexarna!Glad

I och med att hon är en bebis nu så dröjer det ju tills det blir parning men den som väntar på något gott, dessutom har jag ju ingen brådska direkt…Flört

[Stampelina]
0

Hi hi! I morgon ska vi åka och hämta dem, yippie!!Skrattande

Håller på att längta ihjäl mig!

Jojsan
0

Vad kul :) Ser fram emot bilder på dem sen :)

Sofhia88
0

Vad roligt! Dalmatin rex är verkligen superfina, kul för dig :D!

[Stampelina]
0

Tack! Ja bilder i mängder kan jag lova Er!

Jetaime
0

Åh du får lägga upp bilder sen på den lilla gossen ;)
Spännande! förstår att du längtar ihjäl dig :P

moonsi
0

spännande :-D

lycka till å körförsiktigt

MarHai
0

Så roligt! :D

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Clariiz
0

Åh vad kul! :D
Grattis!

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Stampelina]
0

#19 - Martina, nu slipper Du ta med honom till Pumpen, jag kunde ju inte vänta ända tills dess, men det var snällt som bara den att du kunde ha hjälpt till med det i alla fall!

#18 - Lovar att köra försiktigt, det är ju lite halt nu…

Ååå vad jag vill att det ska bli imorgon!!

Emma-lundqv
0

Nu blir jag avundsjuk, vill också ha ;)

[Stampelina]
0

#22 - Du kan få köpa en dalmis-bebis av mig sen i höst när jag parat Classic och Carrie!Flört

Emma-lundqv
0

#23 Jag funderar på det faktiskt ^^

moonsi
0

23 jopp :-)

ska du ha en dalmartin sen av monica också ?

min syrra är lite sugen på en sån , hon blev helt kär på kanin utställningen :-)

[Stampelina]
0

#25 - Nej faktiskt inte. Tanken var ju att jag skulle köpa en av Monica, men sen när jag såg att Elin hade Carrie till salu ringde jag Monica och hörde vad hon tyckte. Carrie var nämligen helt perfekt för Classic då han har mycket fläckar och helst ska ha en fru med lite fläckar för att efterkomman skall bli bra.

Eftersom att Monicas kull inte var född ännu så visste vi ju inte om det skulle bli någon unge därfrån som skulle passa Classic. Monica tyckte absolut att jag skulle passa på att tinga Carrie eftersom man inte vet riktigt när en passande hona dyker upp igen.

Och som Monica sa så breddar vi oss ju båda två om jag köper en hona som är obesläktad med hennes avelshane om jag någon gång i framtiden skulle vilja använda mig av honom=)

Man får knepa och knåpa massor när man har ont om burplatser!Flört

Hur skulle Du göra med Pumpen, kommer Du dit?=)

[Stampelina]
0

Men vem vet, när jag åker dit och kikar på hennes små bebisar kanske man blir galen och snor med sig en hem, hi hi!Oskyldig

moonsi
0

26 ja man ska ju smida medans  järnet är varmt som man säger

härligt ,ska bli roligt att se bilder på dom sen.

jaha ne anmälde inte dit har vart lite mycket just nu, så det passa tyvärr inte in.

vilket känns väldigt väldigt tråkit Gråter

men får sattsa på nästa gång istället .

TereseE
0

Men vad kul Tessan! Då kommer du ju till mina trakter… Glad

[Stampelina]
0

Ja, jag vet!

Kommer säkert irra omkring dig massor för jag ska leverera en liten dvärgvädur till en familj också!

Vem vet, kanske ses vi!

[Stampelina]
0

Hur blir det med Ruben och Wilma förresten? Några nya planer?

moonsi
0

31, nopp tror hon skulle titta efter en ny haneRynkar på näsan om hon inte väntar till glanshammar eller va 17 de heter :-D

TereseE
0

#30 Men så kul att du hittat en Uppsalafamilj, är det en av flickorna? Hoppas allt går bra för er och att ni inte kör vilse. Glad

[Stampelina]
0

Ja, Britney flyttade till en 14-årig pojke faktiskt. Kul att få leverara henne hem och se hur hon ska få bo och träffa dem som ska ha henne. Det känns kanon, pojken, (eller killen ska man kanske säga, han var ju ändå 14 år,) var helt underbart gullig och jag är säker på att hon får det superbra hos honom och hans föräldrar!

Nu har jag hämtat hem Classic och Carrie, startar upp en ny tråd med bilder på dem!Glad