Hitta släktingar!
Kom på en liten rolig sak.
Eftersom KIF är en så pass stor sajt så finns det nog flera som har släktingar till sina kaniner här inne! Här kan ni skriva både om ni efterlyser släktingar eller bara ivll säga vilka som är släkt här med din kanin!
Not your mom, not your milk.
Hiroshi: Mickis1994 - Brodern Omi
Spöke: JosefineEklid - Brodern Blue white Diamond
Skulle gärna vilja veta om någon har syskon till min Grenens Scala, ur leksakskullen detta år.
Hade faktiskt varit kul att hitta släktingar till Pelle. ^^
Bråkmakargatans Skalle-Per.
Vit blåögd dvärgvädur, född 050111.
Uppfödare Marie Jeschko.
Har Tommy, Lill-Stava, Ida och Emil i stamtavlan.
Någon som möjligen har en släkting till honom här inne? =)
Kom på att PrinzeZz har en halvsyrra till Toffla, Grenens Poetica.
Rolig tråd :)
Kanske har nån någon släkting till min lilla Luna. Vet att hennes mamma har fått i alla fall en till kull under 08.
Namn: Nybyn's Bea (viltgrå brokad)
född: 080331
ras : hermelinkanin
Föräldrar: Camaro och Stephanie. (viltgrå, viltgrå manteltecknad)
uppfödare : Angelica Karlsson, Nybyns kaningård (umeå)
jag vet att många av mina kaniner har släktingar här iallafall :P
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Vet ingen mer än Twinklys Chania som är släkt med Mumin & My. Dom är teddyvädurar & inpirincip alla är det i släkten, som jag kan se i H-beviset.
Dom är efter:
Fablernas Qulla gulla - Fablernas Nicke Nyfik. Marion, Dyllan, Morgan, Kanebo, Skalle Per (korthårig), Snövit, Rocky, Vicky, Beatris & Robin Hood finns i stamen längre bak (de första namnen är långt fram i släkten medan de sista namnen är längre bak osv..)

ja, kan ju alltid tästa o se om det fins någon som har syskon till "Lingon" Lucky Lingon Berry ur Cassandra bergquist´s bärkull i sommras
Eller om det är någon som har en syster/bror till "Bella" Smooth Criminal Mikel jacksson* kullen hoss kyrkelidens :) och dom var också födda i sommras :P
www.freewebs.com/windsorshk Checka mer om dom <-
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Humle har väl hela släkten här inne ^^, Nej men mor och alla/nästan alla syskon iaf, fadern vet jag inte =) Och säkert massa andra fluffykusiner osv.
Bayliss har/hade systern Belinda här, dock vet jag inte om ägaren är medlem längre.
#10 - Galaxens är väl medlem här och har både Lingons bröder Blue & Cherry?
Min syster äger ju Lippos bror, hehe. Tinalin har elviras föräldrar och halloon har elviras numera bror och sedan är det någon som har en till av elviras bröder men jag har glömt vad hon heter. Sen har royelseeds hennes mormor.
Viggos mamma har viljans och även en av hans bröder & annaforsgren har hans pappa.

#11 Ja, Candy är ju syster till Humle :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Myran har ju sin bror Krim..
Gramet har en massa släktingar; sin pappa Pakk (Lyktan´s Yacco), sen har jag ju hennes mamma Myran (Lyktan´s Kyra). Syster Grynet, Gaby och Gucci finns också här. Sen är det ju faster Myran (lyktan´s Yra). Kusinerna Candy, Humle och Tickan (från frihetens).
Ja, om det är någon mer som har släktingar till Cedro, Frank och Foxy (bla) så är dom ju också släkt med Gramet.
Izolde har nog inga släktingar här inne kan hända någon här inna kommer köpa någon unge från färjabacken nångång kanske, för där finns nämligen hennes pappa ^^.
Idol har väl också en massa släktingar här inne, han är ju bla släkt med Cedro, även om det är rääätt längt bak och har även släktingar från lyktan.. Lyktan´s Älva bla, som Cedro är pappa till…
Robyn, ja om någon har havana dvärgvädur från saharahs så är det rätt stor chans att dom är släkt..
William, har sin pappa bacchardi här.. eller jag vet inte om royel seed är medlem längre men han finns iallafall där.. Även Domino, som är williams son. Hmhmhm..
Men är det någon som har en kanin från lyktan som är släkt med oliver/zingoalla så är dom släkt med william iaf..Sen har jag ju bla hans son Elliot här hemma.
Årissa har också oliver, lyktan´s zingoalla, västrabos ikaros, lytakns´jinxs osv.
Elliot, samma som med William och årissa då det är hans föräldrar..
Millie: e: Konrad, havana (tysk imp) u:Mira..
Emil: e: Napoleon egern wienertecknad (tysk imp) u: Samantha havana wienertecknad (tysk imp)
#15 Jojo, Black är ju halvbror till Izolde :D
#16 juste! :P

#12 hehe jo :) , men tänkte lixom om det hade varigt någon som jag inte visste om ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#11 Mini är bror till Humle :D
Jag vet att frida har dakarais mamma och några av hans syskon.Men det kasnke finns nån annan som ahr nån bror eller syrra eller nåt
namn: dakarai
ras: vädurskorsning
född: 17 april 2007
uppfödare: frida lyckman
föräldrar: Grenes Unbreakable of Jasmine u.skruttan