ang Ifokus bilder
hm, har ett problem, vet inte om ni andra också har det problemet. men det är såhär att när jag ska trycka upp en bild för att titta på den så blir den JÄTTEstor. hela bilden får inte plats i själva rutan så jag får scrolla upp och ner för att se den. men det blir inte så bra. varför är det så`? är det för att personen ifråga har laddat upp en bild som är för stor?
Medarbetare på Hundar.ifokus
Så blir det inte för mig men ifall jag klickar på bilden, då förstoras den och blir jättestor men om jag klickar igen blir den som den var innan. Du kan ju pröva klicka på den och se om den blir mindre?

Så blir det inte för mej men jag stör mej på att man måste trycka på tillbaka :P Alltså att man kommer till ett nytt fönster!
/Elvira :D
min är inte jättestor, ser hela i rutan. Däremot kommer det upp ett förstoringsglas med ett plus i som betyder att jag kan förstora om jag klickar på bilden….
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
#3 så är det för mig också.. fast bilden är jättestor istället. om jag trycker på bilden händer det absolut ingenting alls.
#4; Exakt så är det för mig också..
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#5, mm det är mycket störigt.. man vill ju liksom se hela bilden på en gång, inte en liten del av den och sen scrolla runder för att se den ^^
så är det inte fr mig, tror jag, det va inte så igår iaf ,D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Denna fråga har varit uppe inne på support.. Gå in dit och läs så kanske ni får svaret.

så var det för mig med, tills jag laddade upp mindre bilder..
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Låter väldigt jobbigt. Jag tycker det är störigt bara bilden täcker hela rutan :O
Men fråga dem på suport vad felet kan vara, de borde kunna svara.