Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 232 ggr
Tina-A
0

Outsiders 16/10

Någon som ska kolla om en timme? Handlar om en flicka som aldrig ätit, verkar hur spännande som helst.

Jag ÄLSKAR outsiders

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Jag ska titta ;)

Lotta_A
0

jag ska också titta. Jag tycker det är jättespännande att titta på människor som på något sätt lever annorlunda..

outsiders äger!

KajsaM
0

Jepp!

Tina-A
0

Shit! Vad tyckte ni? Jätteintressant tycker jag. Fattar inte hur man klarar sig utan mat så länge, bara på lite lite vatten? Stackarn!

Hon var duktig tycker jag, läskigt att börja äta när man aldrig provat förut. Efter 7 år!!

Zvintos
0

Kunde inte se Outsiders. Gråter Var och tränade innebandy mellan 19,00 och 20,30, och ingen hade spelat in avsnittet. Ledsen
 Någon som vet om det går i repris?

Lotta_A
0

#4: Jag tyckte det var spännande, men jag tyckte synd om lilla tjejen. Hon verkade inte tycka det var så kul på behandlingen.

Men, vad skulle dom göra?

Tina-A
0

#5: Nej jag tror inte det går i repris faktiskt. Synd att du missade, jag tyckte det var väldigt bra

[MatildaW]
0

Jag såg på det! Stackarn, måste varit hemskt att inte få vara helt mätt på en hel vecka!

Lotta_A
0

#8: Ja, men hon hade ju inte varit mätt i hela sitt liv. Hon fick ju inte mat i magsäcken ju. :S läskigt

[MatildaW]
0

#9. Nää, men hon fick dock sondmat! Fast bra läskigt som du säger. Jag tkr det ser läskigt ut när folk har saker som står rätt ut ur huden o.O

Denna kommentar har tagits bort.
ElinaT
0

Hur åt fick hon vat i sig då? Förvånad

Lotta_A
0

#12: Hon sondmatades. Alltså. Hon matades via en slang varje natt. Slangen var typ inopererad och kopplad till hennes tarmsystem. Läskigt. :S

Cherry
0

Det är nog inte så kul..