Luktar konstigt
Hej på er!
Morris är fyra månader om cirka två veckor. Och de innebär ju tonåring, Men han har börjat lukta konstigt. Förut luktade han ingenting men nu har han börja lukta lite starkt. Inte direkt illa men konstigt!
Jag undrar beror det på att han är tonåring snart?
Eller kan det vara så att hans tassar luktar äckligt för att han välter ut sin vattenskål typ en gång om dagen och använder vattenskålen som pool och doppar tassarna där ungefär hela tiden? Det kanske blir konstig lukt för han e blöt?
/Elvira :D
När han blir könsmogen börjar väl kisset lukta starkare, är det hans avföring/kisset, i buren eller han som luktar?
Eftersom han är en hane så kan ju det vara hans kiss som luktar lite starkare nu när han börjar komma i tonåren. Är det hans päls som luktar annorlunda eller är det i buren som det luktar konstigt?
Jag har iallfall varit med om att kisset har börjat lukta starkare.
Kastanjegårdens Kaniner
Hur luktar det? Mina hanar luktar starkt, typ urin tror jag? När de skvätter t.ex.

Asså så som ni säger så är det inte kisset som luktar för han kissar på sin toa. Jag tror nog mer nu att han luktar konstigt för att han badar i sin vattenskål och sen lägger sig på hö och halm och tidningar. För det luktar inte kiss. Hans bajs luktar inte heller.
Äsch ddet är nog för det är blött i hans bur för han välter ut skålen lite hur som helst! (; Han gillar att bada tydligen!
Han luktar för att han helt enkelt är en lortgris. 
Har en precis likadan här hemma.
Doppa tassar i vattenskål, gräva runt bland spån & hö m.m.

#5 det e ju så typiskt :P jag kollar vad han gör och då sitter han med tassen i skålen som vanligt, asså han typ kyler ner sig inför ett nytt "dampanfall" haha :P så blir det blöta spår efter honom (; hah!