Bortskänkes!

Dom finns i Arboga

Skänkes pga av tappat intresse! Det är Akut skulle uppskatta om någon kulle vara jourhem också..
#8 - Kaninen är ej viltröd.
Not your mom, not your milk.
#9 vad är den då?
#6, 7 & 8: Vad hade dina inlägg med huvudinlägget att göra?
Missuppfattade jag hela tråden när jag trodde att #0 ville leta efter personer som kunde ta hand om hennes kaniner? Eller är det här en "Här-finns-kaniner-som-skänkes-bort-och-behöver-nytt-hem-tråd"?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
#11 Kollar du så är kaninerna jag la upp bilder på dom som är till salu i #0 (läs innan ni börjar komentera)
Vi är kompisar och jag hjälper bara henne hitta hem till djuren ;)
putt
#10 Kaninen är viltgrå :)
Jättefina allihop! Tänk på att marsvinet behöver en marsvinskompis.
Hoppas dom får fina hem!

SOTA OCH WILLE ÄR SÅLDA

Jag skulle kanske kunna agera jourhem tills du hittar ny ägare?, om det va de du mena? Jag bor i Falköping.
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#16 hej ja det skulle vara bra men jag kan inte frakta upp dom!

Okej, men meningen är alltså att jag tar hand om den/dom tills du hittar ny ägare? Transporten går säkerligen att lösa genom tåg. Om du har msn adda mig där så kan vi prata om det --> jjennnyy@hotmail.com
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
putt putt
putt
putt

Det verkar som att kaninerna är innekaniner? I sådana fall kan jag tyvärr inte ta dom, då mitt kaninstall ej är uppvärmt.
Jenny
#23 detta är nåt Crassysazza vet bäst. Men om jag inte mins fel bor kaninerna ute i ett rum i garaget och det kan nog bli ganska kallt i ett garage på natten så det beror på, för då kanske det inte är så stor skilnad mellan det och ditt stall? så kanske med lite extra halm är problemet löst? ;)

#24 jo om det är så som du säger så skulle det ju funka. Är inte ett stall jag har dom i, borde kanske skriva kaninskjul i stället. Dom bor i ett gammalt möbelsläp. Men vore bra om ägaren kunde kika in på detta inlägg snart!
Jenny
kan messa henne nu ;)

#26 toppen!
Jenny

#Fiona dom är inne kaniner och deras rum är lika mycket uppvärmt som det är i andra delarne I huset så jag vet inte men teddy skulle inte klara av att flytta för hans öga är känsligt för drag.

#28 okej, då lär det inte gå, ingen av dom skulle klara att bli utsatta i kyla nu. Synd! Men lycka till!
Jenny
putt
hallå kaninem är viltröd!!
#31 nej inte om du menar Teddy, vad jag kan se är han viltgrå
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Wille och Sota är till salu igen!!
putt putt
putt putt

putt

Önskar jag kunde hjälpa dig men tyvärr kan jag inte de=(=(
Sota är ju superfin=)=)
Hoppas du hittar bra hem till dom.

puttar lite här=)
#31 - Nej, han har bara en en rödare ton i pälsen, men räknas ej som viltröd.
Not your mom, not your milk.
putt putt
#2 Nej så söt :o
#41 visst är han, intresserad kanske? ^^,

Teddy är jättesöt! jag skulle köpa honom om han var kastrerad, för jag har redan en hona :( <3
putt!

# 43 okey synd:( du kan inte kastrera honom då?

putt