Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 560 ggr
Jetaime
0

Lejonhuvad hona säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skälshög´s Alice, "Millie" Kön: Hona
Ras: Lejonhuvad kanin
Färg: Havana otter wienertecknad
Född: 071221

E: Konrad (havana, tysk imp)
U: Mira (Viltgul wiener)

Uppfödare: Elin Olsson

Om min lilla tös: En väldigt speciell flicka som är lite försiktig av sig. Hon är väldgt snäll och trevlig att handtera och borsta. Sitter gärna om myser, och tycker det är jätte mysigt att komma in, dock trycker hon sig upp i ens knä då hon tycker det är lite läskigt :) Hon får gärna komma till någon som bara ska ha henne till kel eller har uppfödning i liten skala, och har mycket tid för henne. Det tar nog lite tid att lära känne henne och hon kan vara lite reserverad mot andra människor än mig, men det tror jag inte blir nått problem. Går bra att låna mina hanar om man vill para henne (enl. överenskomelse och kontrakt!)Tidigare kullar:
_Juli 08 fick hon en kull på 5 ungar i färgerna brun zobel, brun zobel wienertecknad, kenel wienertecknad och vit blåögd (tillsammans med Blå wienertecknad hane, Lyktan´s Armani)
_
_Januari 09 fick hon en kull på fyra ungar i färgerna havana wienertecknad, havana otter wienertecknad och egern wienertecknad (tillsammans med havana wienertecknad hane, Regnbågen´s Escobar "Emil")

_Pris: 600:-
Dock är hemmet det viktigaste!

För mer info: www.jetaime.se
Man når mig lättast på: hanna_m.ail@hotmail.com
Eller på mobilen: 0730-541019 

Skriv gärna och berätta om dig och vad du kan erbjuda.
Fler bilder och mer info kan mailas..

Twinklys
0

Putt!