Flytta ut dom igen ?
Hejsan!
Jag har haft mina kaniner ute sen maj. Men i nov-dec tog jag in dom för deras bur behövdes göra ordning.n Men nu så behövs det inte så nu kan dom flytta ut i gen . Men skulle dom klara det? dom har bott nere i våran Källare nu då och där e det inte lika varmt som här innne . Doom har inte felt päls .
Så min fråga är skulle dom kunna flytta ut igen eller måste jag vänta till mars?

Vill ha svar så fort som möjligt :D

Beroende på vart i sverige du bor & Hur tätt & hur mycket hö du har så tror jag nog det skulle gå.
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

Okej jag bor i borås och nu dagarna som kommer så ska det vara 2-5 minus grader.
assså jag har spån ute i själva bo delen och hö i själva "sovrummet" men ska jag lägga in MASSOR av hö i sov delen ? klara dom sig då tror du ?

Putt

Oj, mena halm ^^ . Nja hur kallt e det i källaren ? jag skulle nog i säkerhetensskull vänta 1 månad till :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

okej då väntar jag ! e jag vet inte :S
Jag skulle inte ta ut dem. Vänta i alla fall till mars, men gärna april/maj. Det kan funka, men jag skulle inte våga chansa.
Vissa kaniner reagerar jätte mycket på temperaturskillnader, medans vissa inte reagerar alls.