NY!!! djurhem.ifokus
Hejsan alla!
Nu finns det äntligen en ny & efterlängtad sajt som jag vet att flera som har längtat efter!
Djurhem.ifokus.se
En samlingsplats som hjälper djuren & för dem som behöver hjälp.
Här hjälper vi hemlösa och utsatta djur! Även privatpersoner som behöver akut hitta nya hem åt sitt/sina djur. Här inne hjälper vi varann. Framför allt djuren som behöver våran hjälp!
Här inne kan man annonsera om alla slags djur som söker efter nya hem, även hitta dessa djur som söker efter nya hem. Ifrån en liten guldfisk till en häst. Här finns det även djur som söker akut efter nya hem. Du kan även hitta privat personer som öppnar sinna hem och kan ge tillfälliga hem (och en del livs långa hem). Så som akuthem, stöd hem mm. Även olika föreningar o sånt. Så som djurhem, omplaceringshem, djurskydd, mm.
Även för dig som kan vara eller letar efter djurvakt eller har djur pensionat/dagis.
Kom in och kolla vet ja ;)
Om du har en artikel, djur fakta, skötsel råd, eller något att bidra med till sajten. Så pma gärna till mig.
Varmt välkommen in att kolla runt. Och bli gärna medlem. =)
mvh Annie
putt =)
:D
Vilken bra sajt, verkligen super! Hoppas att många hittar dit så att den blir aktiv :)
Kastanjegårdens Kaniner
Just nu har vi blivit över 50 st :D Jätte roligt! Jo hoppas också att det blir aktivt =) Jätte roligt är det. Speciellt när det redan är många som har hittat dit =) Hoppas att många djur får hjälp på detta vis =)

Åååh! vilken efter längtad sajt! :D äntligen! :D
hehe vad bra :D
ja det är kul att det redan blivit så många medlemmar =)
absolut! :D
putt :D
puttputt
Blev medlem igår :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
skoj =)

Jättebra sajt! :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Bra sajt :D
Men om man sätter ut annons är det främst till sånna som söker akut! Eller? För annars kan det kanske komma folk som sätter ut många annonser och det inte ens är akut som t.ex. en person måste sälja sina kattungar, eller kaninungar? Elr en kanin soman inte vill använda i Avel längre :) men en hemlös katt, kanin, plats brist, elr att man måste avliva, kanske hitta ett bättre hem? Är mer akut :P
För alla som behöver omplacera/sälja o sånt.
#15 Jaha ok då förstår jag =D :D
:)
putt ^^
Den blir säkert poppis!
Nu kan jag sitta och drömma om dom söta djuren, även om jag inte ska ha något mer nu ;)
putt =)
puttar lite ^^