Hoppkaninungar!
Epadalens Hoppkaniner har en kull till salu! Ungarna är pigga och sällskapliga med goda förutsättningar för att bli riktigt duktiga i hoppning. De är nyfikna på allt och alla!
Födda: 13 Juni
Lev klara: 8 Augusti
Kulltema: Escada parfymer
Epadalens Lily Chic - brunzobelbrokad hona. Till salu!
Epadalens Rockin' Rio - svartbrokad hane. Till salu!
Epadalens Into the Blue - Blå manteltecknad hona. Till salu!
Mamma är Black Betty Boop, msv klassad i rak, lätt i krok med 2 pinnar. Hon har en fin hoppstam med många Champions i släkten. Hon är jättesnäll och gör alltid sitt bästa på banan. Pappan heter Epadalens Nikolaus Kopernikus. Han är lättklassad med en pinne i varje. Han har kommit igång med hoppningen nu och får ofta bra resultat på tävlingarna. han är också en underbar kanin som alltid vill ha uppmärksamhet. Både Betty och Koppe är på väg uppåt i klasserna.
Pris: 350 kr
Sedvanliga papper, CD från uppväxten och övergångsfoder medföljes.
På hemsidan kan man läsa mer om kullen: www.epadalens.kaniner.se
Fler bilder finns att se på min bilddagbok --> http://heiahanna.bilddagboken.se/p/main.html
Mejla eller PM:a om du är intresserad eller har frågor om kullen. min mejl är heiahanna@hotmail.com kan också addas på msn, där jag kan skicka fler bilder om så önskas. Ungarna finns i skåne men transport kan fixas.
MVH Hanna

Aaw, söta :D
Käär, i In To The Blue. <33
Not your mom, not your milk.

Blev nästan sugen på Into the Blue.. :) Önskar jag hade plats!

ush.. blev helt kär i Into the Blue..
alla va jätte söta :D
Jätte söta ungar ju :D
Dock undrar jag vad betyder "Sedvanliga papper"?
#9 Köpeavtal, härstamningsbevis, vissa har ibland även ett faktablad hur kaniner sköts i allmänhet
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus

#9 precis som #10 skriver så får man med köpeavtal och härstamningsbevis och om man är ny med kaniner kan man även få med faktapapper med lite tips? mm :)
Tack! Ja Into the Blue som vi kallar Louie är underbar! Inte bara det att hon är vacker men också så speciell personlighet. Slänger in en bild till på henne ;)

*putt*
Är kär i Into the Blue :) Men får inte ha flera dvv bara hermeliner ;)

*putt* Min bilddagbok är uppdaterad men fler bilder!
intresserad var finns dom?
hej hej jag vill köpa into the blue. vart bor du? jag bor i Nykvarn och vill köpa hon så fort som möjligt mejla mig ninnakm@hotmail.com eller smsa mig eller rin mobil 0766276631
hej hej jag vill köpa into the blue. vart bor du? jag bor i Nykvarn och vill köpa hon så fort som möjligt mejla mig ninnakm@hotmail.com eller smsa mig eller rin mobil 0766276631
Jag tror att kullens individer är sålda sedan länge.
Not your mom, not your milk.
va äger du dom?
#21, Den här annonsen är ungefär 5 månader gammal

Japp, alla är sålda!
men håll utkik för jag planerar att kanske ta en kull till våren som också kommer bli finfina hoppkaniner. Koppe kommer nog också bli pappa till en kull igen i vår :) skicka meddelande för mer info!

Kan meddela att Koppe ska vara pappa till min kanin Nellies kull nu i vår :)
hej okej men säg till mig då för jag vill ha en hona

#25 Jag håller dig uppdaterad! Som du kanske märkte så har jag en ny hemsida, kolla gärna :) www.breidablickkaniner.weebly.com Parningen kommer antagligen bli någon vecka tidigare än planerat.