Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 667 ggr
Fnyan
0

OT - Mobil hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, nu är de så att jag ska ta och köpa mej en ny mobil då min andra typ är helt krajj ( "iiinte pågrund av mej förstås XD " )**
Har typ bestämt mej för en men vill veta vad ni tycker om den?**

**
Någon som vet om den t.ex har bra ljud m.m ? (:**

gullenos
0

Jag tror att den har bra ljud eftersom den e walkman. Men personligen tycker jag den verkar som om den ska gå sönder för den e tunn. (;

Sashhi
0

Jag har den mobilen, men en blå. Än så länge jättebra, och bra ljud, men man får med förstärkare med den mobilen, så då blir ljudet jättemaffigt!

Har tappat i asfalt, stengolv, och den är hel fortfarande, bara två små skrapor i kanten.

Not your mom, not your milk.

Fnyan
0

#1 jo vet :p men vissa walkman nu för tiden har skit ljud :/ :p

#2 Okej :D det lät ju bra :D troligast så blir de den mobilen :D

Veero
0

walkman mobilen är ganska bra, och den ser ut att vara ganska tunn. Min mobil är den tunnaste (lika tjockt som ett CD fodral) och den går inte lätt sönder, har tappat den på en grusplan och fick spricka i rutan då men det är ju självklart om dne landar på massa små stenar. Men det verkar bra x)

gullenos
0

Höhö själv brukar jag ju tappa min i lera och sånt lite överallt!

emms
0

Haha, jag brukar "tappa" min mobil i golvet med flit ibland xD. Jag hatar den! ;)

Emma

Fnyan
0

Haha, min förra mobil tappade jag i älven, å den sjönk till botten innan jag han fatta å ta upp den ;) men den funkade igen, tappade ner den 4 våningar engång när den flög ut ur min ficka ;p
åsså  finns det en gung-ställning här vart jag bor, där på sommaren brukar jag å min kompis sitta UPPE på den :b så satt jag där å kastade iväg min mobil allt vad jag kunde för att jag hata den så mycket xp

åsså brukar jag slänga den stenhårt i golvet när jag blir sur på den och så :p men den lever ! :D
Men nu blire en ny ;)

gullenos
0

Jag kan inte leva utan min mobil så jag tappar inte den jag har med flit :P jag e smsnooerd

[Wera]
0

Jag brukar inte tappa/kasta min mobil med flit :O jag får självklart ingen ny mobil om jag gör sönder min mobil. Känner många som gör de med flit för de får nya mobiler när den gamla gått sönder :S
Bara för dom "har tröttnat/hatar sin mobil"

emms
0

#9 Jag får köpa en själv om min går sönder, så jag tappar inte min med flit bara för att jag ska få en ny ^^. Ska btw köpa en ny ganska snart :D. Inte för att den jag har är sönder utan för att jag tycker att den är dålig ;)

Emma

Fnyan
0

#9 #10 jag gör inte heller de för att få en ny mobil, för jag vet att jag ändå måste köpa mobilen för egna pengar, haha ;b

Fnyan
0

#9 #10 jag gör inte heller de för att få en ny mobil, för jag vet att jag ändå måste köpa mobilen för egna pengar, haha ;b

Fnyan
0