Klippa klor
Idag klippte jag molles klor. Han var jättesnäll och duktig, men jag tycker att det är jätteläskigt att klippa. Jag är rädd att jag ska klippa i pulpan.
Molles klor är ganska mörka så man ser inte riktigt vart pulpan börjar. Är det någon som har något tips? på hur mycket man ska klippa?
aa jag med tänk om man klipper för mycket *ryser*

Tyvär så har jag än inte klippt klorna, men om man RÅKAR klippa i pulpan ska man då ta bomull eller vad?
#2: Det finns inte så mycket man kan göra om man klipper i pulpan egentlgen. Det gör ont på kaninen och så börjar det blöda, men det läker ju sen. Har man otur kan det bli infektion, men det är inte så vanligt tror jag.
Det värsta är ju att kaninen får ont av det. :S

#3 Men har har läst på en kaninsida att om men råkar så kan man ta bomull elr vad det var. Har nån av er gjort det?
Ja bomull kan man ta, sen kan man ta potatismjöl på för då slutar det blöda. Det kan man göra med illrars klor i alla fall, och klor som klor eller? :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#5 jag är inte säker, med nog tror jag det :)
Ja det tror jag också :) Potatismjöl ska ju stoppa blödningar så varför inte. Om man inte klippt helt galet och det bara blöder pyttelite kan man nog bara pilla med lite bomull :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Ja, det tror jag med :P

#9 ojdå, det var inte bra :S
Ja. Det värsta är att dom blir skrajja för all framtid typ :S
Vilekn sötishund!!