Arlövsbackens Lina.
(kan läsas om på min hemsida) -> www.freewebs.com/kometenshoppkaniner/
**Söker!
**Viltgul hane, med stamtavla.
Till hösten.
Runt skåne, småland, eller halland.

#2, neej så söt <3
// Michis

#1 är även OK med viltgul mantlad.
Jag lånar sen ut min viltgråa hane "Getteuiks Molle" till Avel. Han är dvärgvädur. Är väldigt tam, social och så .. Och han är duktig i hoppning. Han har stamtavla och reggad på 93p (han var dock väldigt ung när han fick 93p, men fick lov att regga han på 93 iaf, för att annars kunde jag inte skriva in hans poäng på hans andra kulls stamtavlor. ;) . Jag vill nog inte ha nån avkomma, bara kanske, om det blir stamtavle ungar med bra chans i utställning. Ja, annars så tar 100kr för honom i Avel. Då betalar man när ungarna fött och kommit så man vet att dom överlever :) Vill dock ha garanti på att honan är frisk innan parningen sker.
// Michis
Jag letar efter en teddylöwen hane, eller en teddylöwen bärare (alltså en lejonhuvad med teddy bakom sig) som är havanna (gärna wienertecknat m.m) eller bär på havanna. Till min havanna wienertecknade teddylöwen hona.
Hanen ska helst ha stamtavla/härstamningsbevis, för jag måste veta var den kommer ifrån och vad den har bekom sig, den måste va bettfelskontrolerad, ha ett lungttemperament och frisk i allmänhet. Vet jag kräver mycket, men jag vill inte ha in dåligt temperament/sjukdomar i min Avel.
Svårt at hitta det jag söker, men tror du dig ha det jag sköker så maila eller pm:a görna. Betalning blir priset av en unge eller en unge ur kullen, där man får välja först (efter mig). Man får själv bestämma vilket…
Måste finnas i skåne! Och planerar att para henne i september nångång :)
www.freewebs.com/jetaimeskaniner
hanna_m.ail@hotmail.com
/Hanna, Je t'aime´s Kaninuppfödning
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Normans queen hermlin vit blåögd.
Går ej att ställa ut för att ingela klantade sig när hon skulle märka hon så nummrena blev i fel öra …XD
Men ska para hon till nästa vår igen tror jag och då letar jag efter vitblåögd hermelin i norr-väster botten
Har en till hane som jag kan tänka låna ut nästa år 2009. Han är oxå viltgrå dvärgvädur. Han är snart 4månader nu. För tidigt att sätta han i Avel. Han ska iaf bli över 6-7månader innan han ska komma i Avel. Han har stamtavla. Och ska ställas ut nu 2 gånger under hösten. Han har varit utställd innan i klass M. Då fick han 94p. Men jag tror det kommer bli högre när han blir äldre då han har fin päls och kropp ;) Kommer kanske vilja ha avkomma men ska nog ta avgift på 100kr i stället för att avla med han. Hör gärna av er om ni är intresserad att låna honom i Avel. Han heter Willow och har bra temprament!
// Michis
Jag kan tänka mig låna ut min vit blåögda dvärgvädurs hane när han blivit äldre (är just nu bara 10-11 veckor). Han kommer från Stigfinnarbergets kaningård, fick 94p när han ställdes ut med sina kull syskon samt sin mamma ("Hona med kull").
Mkt trevlig grabb som älskar uppmärksamhet, kommer alltid fram vid gallret, han har ett litet huvud och fin kropp (enligt mig). :P
Lånar endast ut han till dvärgvädurs honor (eller dvärgvädurar med fuchs, teddy, peking päls även lejonhuvad dvv).
Han finns i mellan Gästrike och Dalarna. Jag tar 300kr för en PARNING - om det finns minst 2 ungar som lever (om honan går tom får man komma och para om på nytt gratis).
Lånar ut en hermelin hane i färgen black and tan. Han är 2 år och har vart pappa åt 2 kullar. Renrasig med stamtavla. Jätte liten, med korta öron (4 cm) och super snäll med en fin mörk färg på magen. Han gillar uppmärksamhet och kommer ALLTID fram till gallret. Han finns mellan Gästrike (gävleborg) och dalarna. Går honan tom så får man para om på nytt gratis, pris diskuteras.
Hemsida: www.freewebs.com/berggrenskaniner/
Mejla Berggrens.kaniner@hotmail.com eller här på KIF
#11 Jättesöt!
Söker hermelin hane (renrasig) åt min hermelin hona :) Det ska vara en viltröd, black and tan (svart tan) eller vit blåögd. Han ska vara utställd och reggad om det är en viltröd elr svart tan, men vit blåögd gör det inget om den är utställd. Honan, Wilma som är hermelin black and tan på 1 år, hon har fått 2 kullar, första belv det död-födda (2st) och den andra fick hon 3 st (en död-född) dom andra 2 lever fina och friska. Hon är jätte snäll och kommer alltid fram till gallret, en bra mamma som sköter dom noga. Hon har en fin kropp och fint huvud (enligt mig). Hon är utställd och snart reggad, hon har fått 92p minus för tan hår på ryggen annars så har hon 93p.
Bor mellan Gästrike (gävleborg) och Dalarna.
Hemsida: www.freewebs.com/berggrenskaniner/
Mejla till Berggrens.kaniner@hotmail.com Eller här på KIF
#12 tack :)
// Michis
Från mitt inlägg #10 om priset kan det diskuteras (Kommer iaf. ta minst 300, men jag kommer ta priset för en unge).
Jag och min syster lånar ut vår lejonhuvade dvärgvädurs kille, nu är han 4 månader, men när han blivit 6-7 månader lånas han ut för PARNING. Vi kommer ta priset för en unge (som minst bör vara 250-300kr).
Han är färgen brun zobel white som är jätte lugn och snäll, göt aldrig något dumt. Tycker om mat och gos, kel, springer och skuttar när han är i betes gården, annars är han lugn.
Kommer få hem härstamnings bevis på han snart. Då kan jag skriva ner vilka färger/teckningar han har i sin bakgrund.
#9 här kommer bild på hanen ;)
5veckor på bilden xP
// Michis
Kan tänka mig att låna ut både Pelle och Herr Blå.
Men enbart till renrasig Avel.
Priset är för en unge, eller att jag har förtur till en av ungarna.
Bråkmakargatans Skalle-Per, "Pelle".
Dvärgvädur, vit blåögd.
Reggad 93,5 men är värd mer. ^^
Saltsjös Herr Blå.
Lilla tysk vädur, blå manteltecknad.
Ej reggad ännu.
På bilden: Pelle.
putt ^^
#19 (NinniH) När jag parar Lillan (om hon blir bättre) sommarn 2009 skulle jag ev. vilja låna Pelle ;D
#23: Det är bara att du hör av dig när det börjar bli dags. =)
Putt
// Michis

Ändrar lite på #4:
Min viltgråa hona "Nina Ricci" reggad på 94p. Söker en viltgrå elr viltgrå manteltecknad hane till Avel i höst/sensommarn "augusti". Hanen ska ha stamtavla och ska helst vara reggad! :) Har du någon sånn hane till Avel!? hör av dig.
Jag ger 300kr för Avel eller en avkomma ;)
Bild på honan kommer här ;)
Kolla oxå gärna på min hemsida :P
www.freewebs.com/michiskaniner/
har ni kanske inte en hane, men ni känner nån som har !? tipsa mig då <'3
// Michis
#26 Vart bor du?

#29, i skåne :)
#26 Han är den första svenskfödda vit rödögda teddyväduren :)
"Var dig själv - det finns redan så många andra"

#31, ja jag bor ju inte i afrika ;D xD
#32: Haha nej, men du skrev att han var den första teddyn. Då kanske man tror att han är först i världen ^^,
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
Puttar upp lite ;)
// Michis
Jag lånar gärna ut mina hanar för Avel. 450 kr, som betalas när kullen är född. Kontrakt skrivs.
Info om dom finns på min hemsida: Turbolyckan's kaniner
Mvh Susanne

putt
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Hane sökes
Ras:hermelin
Färg ljusa lr wiener tecknat helst blåögd vitblåögd är ett stort +
Temperament:allt förutom aggresiv lr skygg
den ska ha stamt. helst vara utst. ska ej finnas längre ner än stockholm då jag kan tänka mig att sätta mig på tåget och åka ner med hon västervik går åxå bra
#37 P.S: Ni kan ju fråga lite mer om ni är intresserade :P
Han är jättelugn och gosig.
Kramar / Julia (=
#37: Har han stamtavla?
// Michis
#40 Jag vet faktiskt inte vad är stamtavla egentligen förlåt om jag e lite dålig osv men jag tror det.
Kramar / Julia (=
#19 Sötpelle^^

Jag har en zobelsiames brun hane som jag kan låna ut. Han har stamtavla
Har även en blåögd svart wienertecknad hane, dvärgvädurslöwen som kan lånas ut 2009.
och äve en teddy dvv brun zobel wienertecknad hane till 2009.
#40: tror du att han har stamtavla? Heh.. xD
Stamtavla är iaf där det står när kaninen är född, och vad den har för släkt osv.. (jag är så dålig att förklara xD)
// Michis
Ändrar lite på #28:
Min viltgråa hona "Nina Ricci" reggad på 94p. Söker en viltgrå elr viltgrå manteltecknad elr viltblå hane.
Parningen ska ske: sensommarn/höst 2008
Hanen ska ha stamtavla och ska helst vara reggad eller uts iaf ;)
Kolla oxå gärna på min hemsida :P
www.freewebs.com/michiskaniner/ src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
har ni kanske inte en hane, men ni känner nån som har !? tipsa mig då <'3
// Michis

#35 Måste säga att din ''törnrosa'' är JÄTTE vacker!
Är det du som är uppfödaren eller någon annan? kontakta mig, vill gärna veta :)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Jag kommer para min hona (teddylöwen) i januari ..
Någon teddy hane som är intresserad? gärna blåögt, eller bär på blåögt! kontakta mig..
Helst ljusa färger, wienertecknat m.m
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
#47 Jag har en teddy hane. Han är vit blåögd. Mer info om honom finns på min hemsida.
Han heter Ängaby Casper.
mvh Susanne
Lånar ut min älskling Oscar
Oscar
Viltgrå dvv, Aa Bb CC D_ GG
Reg: 94,5p (38p på kroppen)
Snäll, trevlig, riktig barnkanin!
Även hoppad inom KAF där han är svår i rak & krok med pinnar
Gett en fin hane, viltgrå manteltecknad 94p i B klass än sålänge…
Mer info: http://www.kyrkelidens.kaniner.se
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Tänkte putta lite ^^
// Michis
#49: Synd att du bor så långt ner :/ Annars skulle jag nog viljat lånat han. Men jag bor i dalarna så.. :(
// Michis
Putt
// Michis

Il Duce, löwenhane, G-S japantecknad. Pris 300:- (150 betalas när parningen sker, 150 när/om det blir några ungar). Priset kan diskuteras :)
Han är än så länge bara 4 månader men om någon månad så ska han vara tillgänglig :)
#44 # 40
Jag köpte han i en djuraffär och jag fick inget alls som bevis på något det blev jag sur över för nu är det väl försent att få något som berättar om pappan mamman osv det enda jag vet är att han är lugn och det var mamman med och snäll är han och älskad.
Kramar / Julia (=

P.S: Du kommer säkert inte vilja ha han för att han inte har någon stamtavla som alla andra. Bara så du vet det.
Kramar / Julia (=

jag skiter i stamtavlan men kan jag köpa han?
Köpa??
Kramar / Julia (=

#57 jag skiter i stamtavlan men kan jag köpa han?

okeej men ja vill allså köpa en kanin:( men jaja tackar ändå rå…
Ok men det stod inte at du ville köpa en kanin där på din ansökan bara så du vet.
Kramar / Julia (=

nej det gjorde det inte ju=D

#65 vad för typ av kanin är du ute efter? :)

Dvärgvädurs hane!!
Någon som har en svart manteltecknad eller madagaskar manteltecknad hane? :) Med stamtavla, gärna reggad!
Ska iofs inte ta kullen förrän jan-feb nästa år , men kul om man hittar någon redan nu :)
Honan är helt svart! Ska ställas ut 3 gånger i höst!
#68 Har en mantlad madagaskar hane XD Men han är kastrerad (A) Hoppas inte det gör något X'P Haha SKOJJA!
PUTT PUTT, inga fler som vill "dela med sig" med sina fina hanar (a) ??? !!

Jag kan tänka mig att låna ut båda mina hanar (en löwen och en peking teddydvv)
är någon intresserad får ni titta på min hemsida för bilder www.katanjen.dinstudio.se
Någon som lånar ut reggad blå dvv hane?
Till en blå hona, utställd men inte reggad än.
PUTTAR TRÅDEN :D
SÖKES!
Lejonhuvad hane, i närheten av Kungsör, Köping, Arboga elr Örebro!
Den ska ha stamtavla eller h-bevis å helst ska det inte kosta för mkt att låna honom.
Han ska paras med en renrasig Lejonhuvad tös som är japantecknad Bourgogne.
Parningen sker ca Dec-Feb. Beror på när honan!
Söker en Belgisk jätte hane till nästa vår/sommar till en blå tjej vid namn hera som har fått 3 kullar redan
Ska helst finnas i norrbotten =P
Söker hoppkanin (hane) till eiyra nästa sommar / höst i norrbotten
putt:)

Jag har en Svart hollis. Han har inte stamtavla men är renrasig. Hans täckning är inte den alldra sämsta men inte den bästa heller. Skulle kunna låna ut han. Har tränat hoppning på han och han är jätte bra. Har inte tränat han så as mycket då han endast är 4 mån. Men hoppar 30cm lätt :) , Har även tävlat han en gång, men det gick mindre bra :P Hela hans släckt 3 generationer bak på pappans sida är/var g/s japaner och alla svarta på mammans sida. Alla i hans kull blev svarta.
Han lånas ut till våren och för hoppningsvis kanske han är mer tävland då. Har ställt ut han i en pet bedömning för ssv och där fick han hela 98p! tyckte det va helt underbart! Och då hade han även ett bauta sår på läppen.
Mejla eller PM:a för mer info eller om ni är intreserade. Paaatypalm@hotmail.com
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
#76 ey vilken fuskar kanin du har :P skojja.
Kramar / Julia (=

#77 haha, jo han är litte sådär xD
20 årig djurgalen moder*
ni som har teddylejon eller teddydvv vart bor ni?
putt för tråden :D
#11 och #13 är fortfarande tillgänliga ^^

Jag kommer förmodligen para våran Saga från Linda Berntsson's kaningård, frammåt våren efter att ha ställt henne på x antal utställningar framöver.
Jag söker då en Rhinsk Scheck hane med ett mycket fint temprament, gärna ha blivit utställd med bra poäng, men inget måste. Stamtavla ska finnas på hanen. Får gärna bo runt stockholms/uppsala trakten eller Örebro.
Varför jag lägger in en "annons" så tidigt är för att jag vill kunna planera och så.
Pma mig om nån av er har det jag söker ^^
För er som planerar tidigt sina kullar (jag gör det) så kommer jag ev. låna ut min kommande hane… (tingat). Teddyvädur (kan ev. bli peking? osäkert). Havanna färgad brunögd. Endast till teddyvädurar (elr peking). Han har holländsk och tysk stam ;)
- Vill inte få kommentarer om att det t.ex. är ganska tidigt att lägga ut annons, för jag skrev somsagt ev! Och dessutom finns det många som vill hinna planera tidigt/i tid :) Då kan man dessutom hinna få intressanter! :D

Jag söker en hane till min lilla Bella. Kullen kommer ägas rum till senvåren/sommaren. Hanen ska vara en av har raserna, eller korsning med hare i. Bella ska tävlas i kanin hoppning innan kullen äger rum och tror hon kommer klassa upp sig snabbt. Hanen ska även ha tävlat kanin hoppning, desstu högre klassad destu bättre ;). Hälst ska hanen även vara av någon mer ovanlig färg. Hanen ska även ha ett bra temprament och aldrig visat tedens till att vara agresiv.Hanen ska såklart inte bära på ex bettfel.
Ni finner mer info om Bella på min hemsida www.freewebs.com/windsorshk
20 årig djurgalen moder*
Jag lånar ut följande till avel:
Dv.v Madagaskar manteltecknad reg. 94p
Dv.v Madagaskar (Ställd i klass B på 92,5p, ska ställas ut i nov igen)
Dv.v Svart , Utan stamtavla! Men han är 100% renrasig.
Söker:
Blå, svart eller mantelteckat i båda färgerna, måste ha stamtavla!
Jag lånar ut mina hanar till Avel.
Gå gärna in på min hemsida o kika.

Lånar ut mina hanar.
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
74 jag har en viltblå BJ men jag bor nog lite förlångt bort :-(
men han fick 47/50 i ö-o på husdjursmässan 9 vackor

Jag lånar ut min Teddydvärgvädur hane till Avel, eftersom att han har världens bästa temperament och älskar människor:) Vilket hans ungar säkert kommer att ärva.
Han springer alltid efter mig vart jag än går, kommer när jag ropar och slickas helatiden^^
han har färgen svart/vit japan (zobel)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
putt
99 vilka härliga ögon
Jag har ju min lilla hane, men jag vet inte om jag ska ge ut han som i Avel . Men är någon inrtesserad kanske jag gör det, då tar jag priset på en unge, (ca 300:-) (eller om jag får för päronen skulle jag villja ha en avkomma,)
Men vi får se, inte säkert om jag vill ha han i Avel ännu. (+ om jag får för föräldrarna … )
puttar upp tråden !:D

Snäll, söt hane.
Popcorns lilla Pelle
Snäll och go kaninhane.
50% vädur
50% Dvärgkanin
Hoppar bra
Finns i Göteborg
Tips:
Ni som vill ha hane till eran hona: Ställ inte så höga krav! Den perfekta hanen kanske inte ställer upp till dom kraven, men det kanske blir undarbara, goa hoppkaniner eller kelkaniner.

JAG MAILAR BILD!!!
KAN INTE FÅ IN DEN I MIN KOMMENTAR/INLÄGG!!!
SKICKA MAILSDRESS SÅ HÖR JAG AV MIG.
Borde det inte kunna göras 2 sådana här trådar som nålas?
En för hanar och en för honor.
Att alla skriver lite fakta om dem + bild och ev mailadress.
Så kan man kontakta dessa via PM eller mail, istället för via tråden.
Blir lättare att hitta för dem som letar hane/hona att para med, istället för att behöva bläddra bland olika annonser eller liknande.
En tanke bara. ^^
#106 ja, tycker vi borde göra nya trådar för den här är så lång och lite krånglig nu ;S
mm, sen ska det vara en mall som man ska fylla i tex
namn:
född:
färg:
ras:
ögon färg:
uppfödare:
u:
e:
Lite allmän fakta: tex hur kaninens temprament är, omd en kan hoppa osv
detta var bara ett exempel, man borde ha mycket mer, å sen borde bra bild på kanin så man verkligen kan se hur den ser ut vara, bild borde vara obligatorisk.
Vem vill göra dom nya trådarna då :)
Frägan är, ska man ha med både sökes och erbjudes i samma tråd eller ska vi ha en tråd för dom som söker avels hane å en för dom som söker hona, och en för dom som erbjuder hane och en för dom med hona?
#110: Tänkte mer på att man har enbart trådar för de som erbjuder.
På så sätt kan de som letar kolla igenom trådarna efter någon intressant hane, och hittar de ingen kan de skriva en egen tråd.
Tror det är betydligt fler som erbjuder än som söker.
Men det är bara vad jag tycker. =)
Tex:
Avelshanar erbjudes
Fullständiga namn:
Födelsedatum:
Ras:
Färg:
Ögonfärg:
E.
U.
Uppfödare:
Utställnigspoäng:
Stamtavla/h-bevis:
Allmänt:
*Bild*
å så saknar man någon info, tex utställnigspoäng ,så lämnar man det tomt bara. Och om det är en hoppkanin kan man skriva det på Allämänt.
Avelshanar sökes
Ras:
Färg:
Ögonfärg:
Utställnigspoäng:
Stamtavla/h-bevis:
Allmänt:
Och vad man har för syft med kullen
Vad tycks om det? nåt ni vill lägga till eller ändra på?
Vem gör tråden då? NinniH jag tycker din idé var bra vill du göra tråden/trådarna? :)
#113: Tja, jag kan ju göra en tråd iaf.
Kan göra den för hanar. =)
#112: Gör det något om jag lånar lite ur ditt exempel? =)
Där man söker avelskanin att låna, går ju att kombinera både hona och hane.
Annars kanske den blir lite kort. =)
#114 ta det du, skrev det ju för man skulle kunan få lite ideer till hur man kan göra och vad man kan ha med ;)
Ja, sökes kan ju vara en, inte så många som söker honor iaf tror jag ;P
#115: Hehe, vad bra. =P

Hej
Har en Fransk vädur´s hane att låna ut till Avel.
Han är blå mantel tecknad, Relativt stor, Han har stamtavla. Mycket snäll och trevlig orädd och mysig. En riktig snygging som har viskat till mig att han vill bli pappa ! :)
**Har inga bilder just nu men jag tar några senare i dag. Om seriöst intresse finns så maila mig gärna. *www.ladymonlover@hotmail.com***
Jag har bilder på honom i min blogg när han var liten, På höger sida finns de inlägg jag har skrivit, På höger sida kan man välja "fransk vädur" klicka där så kommer han upp,.
Priset är för en unge, Och frakten står du för.
Vi bor i stockholm.
Tveka inte att höra av dig för bilder (som vuxen) och mer info vid seriöst intresse.
Din hona ska självklart också vara renrasig fransk vädur..
Mvh Lina

Hej har två hermelinrex honor, söker hane.
Ålder: 6 och 7 års ålder.
Färg: Silvergrå.

Avelshane erbjudes!
Fullständiga namn: Fagur Balder från Näset
Födelsedatum: 16/10-06
Ras: Dvärgvädur
Färg: Svart och vit
Ögonfärg: Blå
Stamtavla/h-bevis: Ja
Allmänt: Otroligt kelig och gosig kanin. Men är också väldigt bra på att hoppa.
Kostnad: Ca 200 kr.
maila gärna! gabriella_ljufur@hotmail.com om ni vill ha ett snabbt svar!

Avelshane erbjudes!

Avelshane erbjudes!

Avelshane sökes
Ras: Vädurskorsning, dvärgvädur. Alla hanar med en vikt på mellan 2kg och 3kg är av intresse. Ej hare/harkorsning eller teddy dock.
Färg: Blå, issabella, viltissabella, viltblå, blå zobel, blå viltzobel. Ser gärna att han bär blått, gult och zobel stort plus i kanten om han är wienertecknad.
Ögonfärg: Brun/Blå
Utställnigspoäng: -
Stamtavla/h-bevis: Behöver ej ha känd stam, men får gärna ha det.
Allmänt: Jag är inte säker i dagsläget på att denna kull kommer tas. Honan är hoppkanin storlek mindre och otroligt snäll. Utöver övriga önskemål kräver jag att hanen ska vara genomsnäll och harmonisk i sitt beteende. Han behöver inte ha hoppat alls eller dylikt. Köpare finns ev redan.
Har du en hane som INTE är brokad och finns i Östergötland får du jättegärna ta kontakt också.
Hör av dig per PM för att få veta mer om honan! Jag är reggad i SKHRF sen 2007.
AvelshanAR erbjudes!
Har två hanar av dvärgvädur REX och 2 hanar av teddyVÄDUR som lånas ut. Rexarna är i brun/gul viltjapan och havana. Teddysarna i brunzobel och vit rödögd.Två importer från Holland, en från tyskland och den tredje är första generation efter import från tyskland och holland.
Dvv rexarna
Chudan-B/g japan --> väldigt fin kropp (import Tyskland)
Wim - havana--> otroligt fin och slank kropp. Ser mer ut som en harkorsning än dvv rex. (Import Holland)
Teddyvädurarna
O'Boy - brunzobel --> bättre päls på teddyvädur har jag än så länge aldrig varit med om (Import Holland)
Milky - vit rödögd --> liten och kompakt och passar väldigt bra på att få ner storleken på de överdrivet stora teddyvädurarna.
Alla kaninerna finns att se på hemsidan och i stockholm. Kör enbart med teddyklubbens parningsavtal.
Tar enbart emot förfrågningar via mailen som ni finner på hemsidan
www.tussilagonskaniner.se.nu eller telefon 073-997 36 10.
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Alla mina hanar går att använda till Avel. Har hoppkaniner varav en är renrasig Hollis, ingen stamtavla finnes dock.
Läs mer om dom vid intresse här; www.freewebs.com/windsorshk
20 årig djurgalen moder*