Marsvin och kanin
Jag var inne på marsvin.ifokus. Fytusan vad marsvin är söta! Jag blir nästan lite sugen på att skaffa ett, eller två :) Vi hade marsvin när jag var mindre.
Jag undrar ifall det är någon här inne som har marsvin och kanin ihop? Hur fungerar det i så fall? Har kaninen och marsvinet bråkat någon gång?
Om det är någon som har marsvin + kanin skulle jag jättegärna vilja se bilder på dem :)
Haha jag frågade din syrra samma sak på msn. Hon letade på google och hittade en sida http://home7.swipnet.se/~w-77537/marsvinkanin.htm gå in där och så står det allt du behöver veta..
Jag har marsvin bara ;D men dom är UNDERBARA, men har man ute kaniner fungerar det inte, eftersom marsvinen verkligen inte ens tål tidig höst ute ^^
#2: Jättetrist :( att dom inte tål kyla för då kunde dom stå ute med mina niner. :) Meen. Har du inga kort på dina sötkorvar matilda?

#4: Vad sött och charmigt litet marsvin :)
Kanin och marsvin har inget utbyte av varandra, de pratar ej samma språk. Marsvin ska dessutom vara 2 st för må bra dvs sitta med en artfrände. Kaniner kan dessutom skada marsvin väldigt illa.
Marsvin är flocklevande djur och kaniner kolonidjur skillnaden är hårfin.
Ska ni ha marsvin så ha dem i egen bur.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Jag och Lotta hade varsitt marsvin förut, Snurre och Smulan hette dom :) Supersöta! Hihi, har tyvärr inget kort på dom
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#3. Klart jag har kort på mina grisar :D minst 100 stycken :P jag fotar dom varje dag :D ska se om jag kan hitta några fina :)

Sööta ;D
Haha, aa, dom är hyper söta tycker jag :) och hyper gosiga :D dom tackar för komplimangen :P

Det försår jag ;) Pussa dom från Mej & Hampus ;D
naaw. gud vad söta dom är matilda!
#15. Det ska jag :D dom tycker om när man pussar och smackar överdrivet med munnen, då kuttrar dom 
#16. Jaa :) mina gullegrisar, bra också att dom nästan ser ut som små grisar :P

Hahah, Vad gulligt ;)
#18. Jaa :) så tycker dom om när man kluckar :D
Hehe, gillar namnet blondie :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#19 Hehehe ;)
#20 Diggar okå Blondie :D
#20 - 21. Hon är döpt efter bandet Blondie :D och Melvis efter Elvis :P
#22: haha. vad roligt. Det är ju alltid lite kul när man tänker efter innan man döper sina djur :)