Utebur säljes
Nu ska jag sälja min jättefina utebur, använd inomhus endast 14 dagar! De är isärmonterad nu, så jag fotade snabbt bara framsidan/framluckan med mobilen (därför kan kvalitén vara lite dålig) Den är utav trä, hela taket går att öppna, och två luckor på framsidan, varav ett är bodelen. Den har även utdragbar plastbotten, jättelätt att rengöra! Bodelen har en träplatta som är målad med kallasvalt.
Denna bur är jag lite osäker i måtten, men längden på buren vet jag iallafall är 150cm, är lite osäker på bredd & höjd, tror att det är 70 eller mera, godkända mått, ska det vara iallafall!
Buren är en natura trixie!
Nypris; 1600kr, jag skulle vilja ha 800kr eller bud. Den är i mycket bra skick! Bifogar med en bild på burens framsida.
[ursäkta röran på bilden]
Puttar för buren :)

Jag tror att det finns ganska många såna här som säljs på blocket, det var det iaf när jag kollade senast, så den kanske är lite svår att få såld
Har haft en liknande men med två våningar.. Den var ute i 10 min på Blocket så du kan nog få den såld :) .. La ut min för 500 för jag ville bli av med den pga flytt.. Fick 300 kr extra av köparen.. Snääälllt :D
Inga onödiga kommentarer är jag direkt intresserad av som att jag inte kan få den såld!
Putta gärna istället!
Buren har nu hittat ett fint hem :) Så tråden kan låsas - tack!