Dvärgvädur sökes.
Hej! Finns det någon speciell sida där man kan se vilka uppfödare som har ungar just nu eller äldre kaniner till salu? Har kikat lite på Blocket men inte hittat något intressant nära oss :( Är intresserade av en dvärgvädur. Vi bor i Skåne!

Hej! Jag ska snart ha en kull med dvv korsningar som blir lev.klar i början på maj :) kika in på min hemsida www.breidablick.kaniner.se och mejla på julia.synnelius@hotmail.com om du är intresserad!

Jag bor också i Skåne, Ängelholm, så transport är inget problem!

Jag ska ha en kull om nån månad.Det är rasen Dvv.
Jag finns i örnsköldsvik
Du kan gå in på www.kanin-net.nu och bli medlem på forumet där. Där finns uppdaterade annonser från uppfödare i hela landet.
Vi har dvv-ungar just nu och åker nedåt skåne då och då, även denna vinter. www.freewebs.com/liljedalskaniner
Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

putt
Hej! Jag har renrasiga vit, blåögda dvärgvädurar som är leveransklara den 9 januari! Besök gärna min hemsida: www.freewebs.com/myranskaniner/
Mvh Liza
Mejl: lizasannestal@live.se

Putt :P

Jag har 9st klara för ett nytt hem, LÄNK
kommer få ungar om 4-7 dagar, rasen är Dvärgvädur fuchs, alltså lånhåriga dvärgvädurar.
Den långa pälsen kan lura en att det är så mycket pälsvård, med det är det inte! Man behöver endast borsta de när det är fällningsperiod och om de ska fälla av bebispäls.
Tosca kommer vara en väldigt bra mamma åt ungarna. Pappan är Skanörs Buddha's Deligt som finns hos Emma Malmqvist i skanör (www.freewebs.com/stanorskaniner/)
Bilden är på Tosca som 8 veckors unge.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Du kan nå mig på hjartelyckanskaniner@hotmail.com
och du akn gå in på min hemsida www.freewebs.com/staffanstorpsfuchs/
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Tips: www.cloettaskaniner.webs.com
Hon har precis parat sin hona, Nina med en SV champion hane. Det kommer i färgen viltgrå.

#11 Rekomenderas.Jätte fina och snälla kaniner.Och Busiga
#9 Jag tror du behöver borsta Tosca oftare. Har läst och har erfarenhet av Bellas päls att den ska borstas minst 1gång/veckan om man ska hålla torvor borta!
Tack för all hjälp allihop! Har hittat vår lilla kaninunge nu!