Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1704 ggr
molly__totte
0

Uppfödare??

hej nu så söker jag en liten hona till .

Jag vet inte Vilken ras? jag ska ha på henne :(

men jag vill att hon ska vara en av dessa: hollänskkanin ,teddydvv , hermelin, dvärgvärdur,  Lejonhuvad.

förder du upp nån av dessa raser??eller vet du nån som säljer?? snälla kan du sätta in din eller nåns annans hemsida här så att jag kan titta på småttingarna???

Thumper-KG
0

Om inte avståndet skrämmer dig,

så har jag lite att välja på: HÄR

(Klicka på kullarna till vänster)..

Clariiz
0

Jag föder upp Lejonhuvade.
Har nu även en kull bladraser om du är intresserad av det? (:

www.ingespjutas.se.nu

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

Var finns du?

mongarden
0

Dvärgvädur blå i värmland: http://home.gamman.se/mongarden

molly__totte
0

jag finns i gbg och o borås

molly__totte
0

putt

Elina.
0

Det finns en holländaruppfödare i närheten av borås, i töllsjö.

[Wera]
0

www.freewebs.com/anglagardenskaniner - Hermeliner (kullar kommer inte förän nästa år på våren, ungarna från det här årets kull är sålda). 

www.berggrenskaniner.se.nu - Teddy dvv (kullar kommer inte förän i januari).

Finns i Dalarna, men transport ordnar sig alltid till GBG. (Vet ju inte när du hade tänkt köpa honan).

Finns viltrdöa och bourgogne hermeliner i Allingsås också ;D Men har inte hennes hemsida, finns att se i SKAF´s hemsida.

Veero
0

Föder upp hermeliner men har ingen hermelin unge till salu just nu, sista hermelon honan flyttar snart. min hemsida är iaf www.freewebs.com/anglagardenskaniner/

molly__totte
0

7 åå vad e adressen till den uppfödaren??hemside adress menar jag !!

snälla

viko
0

Jag har en unge kvar till salu!! & jag bor ganska nära Borås! Det är en vädeurskorsning (Mamman är hermelinkorsning & pappan vädeurskorsning)

Miiah
0

tusenskonans.webs.com :)

Mascot
0

Hoppas det är okej om jag också skriver här, Undrar om det finns någon teddydvv uppfödning i skåne som kommer ha kullar till vintern? :)

flisan93
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har redan skickat länk till McDreamys uppfödare. Men här: Hermelin

Hon har även dvärgvädurar som är mycket fina:) Jag vet att du är lite sugen på blå, men viltgrå är väldigt fint det med(det är den färgen hon har mest av)..

Bild på Frallan, viltgrå hermelin:)

[Wera]
0

#13 Jetaime (har KIF) bor i Skåne och kanske får en kull (vet inte för hennes t dvv har en kull nu). Det finns ganska många teddysar i Skåne tycker jag ;D

molly__totte
0

14 JA FRALLAN ÄR JU JÄTTE FIN !

flisan93
0

#16 :D

Kan informera att honkanske ska få en kull snart. Hon ska paras med en vit blåögd;) Då blir det viltgrå wienerteckant, så du vet;)

Turbolyckans
0

Jag föder upp lejonhuvade, teddylejon & så småning om också hermelin i liten skala.

Har även samarbete med Kristina, som har Hallsjös o hon har flera lejonhuvade till salu, även teddydvärgvädur o hermeliner.

Min hemsideadress är: www.freewebs.com/turbolyckanskaniner Kristinas hemsida finns länk från från första sidan på min sida.

Mvh Susanne

Tarja
0

#13 Jag bor inte i Skåne men jag få en kull i vinter! www.moangsvagenskaningard.se :)

[Queckfeldt]
0

http://www.freewebs.com/qkaniner/index.htm

hemsidan är kanske inte jätte bra för vi har precis gjort den.

jag och min syster har en liten liten kaninuppfödning.

2 kullar kommer i höst/vinter med dvärgvädur och dvärghare.

Bejja
0

#13 Jag kommer ha min första teddydvv kull i vinter! är fortfarande på jakt efter det perfekta hanen men har ett par som jag funderar på :) Hon paras i aug/sept.
www.lingonglantan.info.se Bor i skåne!

Vasterhagas
0

Jag har en liten uppfödning av Lejonhuvad dvärgvädur, har antagligen två kullar på gång just nu, honorna har gått 28 dagar nu på Måndag, Mammorna är Svarta brunögda (båda två bär på mkt blått) och hanen (samma hane) är Pearl Vit / Siames( bär på pearl vit, tre färgat, japan.m.m…)

Du kan gå in på min hemsida:

www.freewebs.com/vasterhagas

Utsiktens
0

Det finns en jättebra länksida sär du kan hitta ganska många uppfödare.

http://freeewbs.com/kaninlankar

Elin_T
0

Heeej ja vi har en uppfödning och den heter Wonder`s kaniner och nu har vi en hona till salu det är en dvv korsning och hon har fallt sina öron och hon heter Wonder`s Conquista Och är en madagaskar hona och är leveransklar den 4 aug. Både mamma och pappa hoppkaniner och hon har en vädigt fin kropp att anvädas till hoppning.:)

melia om du är intresserad kexet.tann@hotmail.com

hemsidan kommer här: www.freewebs.com/wonderskaniner

hjartelyckanskaniner
0

Jag föder upp Dvärgvädurar även dvärgvädur fuchs, alltså långhåriga dvärgvädurar.

Kommer födas en fuchskull hos mig om 4-7 dagar.

Min viltgråa hona (bilden) vet jag inte riktigt när jag parar, letar fortfarande efter en stilig herre till henne och såfort jag hittat någon så ska jag para henne=) herren måste bo i malmö för annars kan jag inte ta mig till honom.

jag ska upp till LU i Eksjö den 20 mars så då skulle man kunnat leverera en unge.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

hjartelyckanskaniner
0

kanske ska skriva mail och hemsida^^

hjartelyckanskaniner@hotmail.com

så kan du kolla in min hemsida på www.freewebs.com/staffanstorpsfuch/

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Myrans-kaniner
0

Hej! Jag har en uppfödning av vit, blåögda dvärgvädurar om du är intresserad? :) Har 2 honor som kan flytta nu den 9 januari. Jag finns i gräfsnäs, nära Alingsås (Ganska nära Göteborg)
Min mejl: lizasannestal@live.se
hemsida: www.freewebs.com/myranskaniner/

juliamaria
0

Jag ska snart ha en kull, kika in vetja ;)

Jag finns i Skåne, Ängelholm. Det tar ca två timmar från Göteborg.

www.breidablick.kaniner.se