Beteende, hälsa (kategorin)
Hej,
la precis ett inlägg i denna kategorin, men var hittar jag kategorin? Hittar bara "allmänt", "bilder", "bur och aktivering" osv…
Jag hittar också inlägget, under "senaste inläggen" och "mina inlägg". Men fliken "beteende, hälsa och skötsel" finns inte för mig. Jag hade gärna velat läsa andra inlägg under den fliken. Den saknas i vänsterkanten. Konstigt.
Det är som en extra tjock svart linje där den kategorin borde finnas (de kommer ju i bokstavsordning).
Den finns inte för mig heller, jag letade också efter den igår men hittade den inte. Jag ser också ett svart streck, det måste vara något fel med en kategorin…jag kan inte heller se inläggen under "Bilder"…
Kastanjegårdens Kaniner

men jag hae beteende,hälsa och skötsel på min listar på flikar…undra varför ni inte har det?
Nej jag upptäckte nu att jag ser inte heller inläggen under "bilder". Så då måste det vara något fel, hoppas det löser sig snart! Tänkte när jag kom hit för första gången idag (är ju helt ny här), att det var konstigt att det inte finns en enda kategori om dessa ämnen, men nu vet jag i alla fall att det finns! :) Fast den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge! :D
#4 Vad konstigt att du har den? Kan du även se inläggen under "Bilder"?
Hmmm, hoppas någon vet hur vi ska göra för att få fram det.