Födelsedagar
Hur firar ni erna kaniners födelsedagar och jul o.s.v? Jag har ännu inte varit med om nåt av dom men skulle gärna vilja höta hur ni gör? Bifoga gärna bild om ni har :)
Åh vad skoj :) Jag vill också gärna se bilder.
Vi brukar bara ge något extra gott som "present", inte göra någon stor grej av det hela egentligen.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag brukar köpa något litet, kanske en speciell slags godis, kanske en sån där godis strut? Massa frkter och grönsaker den tycker om, och massa uppvaktning :)
Jag har bara haft min kanin 1 månad. Men när jag hadde kaniner förut så tog jag upp kaninen lite extra. Och så köpte jag alltid någon leksak till den. Och så gav jag den kanin godis och lite sallad och päron/äpple :D
Jag brukar ge mina en liten sallad, onyttig men vad gör det när de ändå bara fyller en gång om året?
Det jag brukar kunna ha i är:
*Sallad
*Morötter med blast
*Gurka
*Honungsmelon och/eller vattenmelon
*Vindruvor
*Krossat knäckebröd, kan användas som "strössel" över salladen
*Maskrosblad - om de fyller under sommaren
*Gräs - under sommaren där med
*Kan få lite torra höstlöv. Konstigt nog är det dem som föredras framför de fortfarande färska löven! *skratt*
Det finns ju mer man kan ha i, men detta är vad jag hittills har haft i. Har tyvärr ingen bild, och ingen som fyller år förrns i februari. Så blir ingen bild förrns dess.
Jag har alltid undrat, vad är blast?
#5 Blasten är det långa gröna som moroten växer på.
Här är en länk på hur morötter med blast ser ut. 
Klicka HÄR för bild.