död
Alla kanske i bryr sig men jag vill skriva av mig min kanin dog(lillan den svarta).Jag vet inte varför hon dog men hon blev skremd eller frös hon i hjäl.Jag är så ledsen.Föratt de inte ska hända igen med min andra kanin fiffi så fylde jag på extra mycket Halm.
Rip :(

Hon kan väl ändå inte frysa ihjäl? :S Bara om du fyttade ut henne från värmen och ut i det kalla. Konstigt, hur gammal var hon?
R.I.P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Vadå R.I.P vad menar ni

RIP= Rest In Peace - vila i frid.
Beklagar sorgen.

Jätte hemskt när sånt där händer, jag förstår dej.
Är själv en sån här människa som det kan ta jätte länge för att komma över sånt här.
R.I.P </3

Tack allihopa föratt ni stödjer mig jag mår mycket bätre =D

Vad tråkigt :/ det behöver inte ha något att göra med kylan, vissa kaniner dör i unga år utan förklaring, RIP.

Jag kanske ska skaffa en till kanin min ena kanin(fiffi) är galen hon springer runt i buren o låter som en gris o jag ser att hon saknar sin kamret lillan.Så pappa sa att ska kanse ska köpa en till kanin men då blir de en hane.(vi kastrerar den så klart)
De är dvärg vädur de är madagaskar färgade.
Hem sida www.kaninhem.se
Pappa sa att de blir min födelse dags present tills imorgon jag fyler ju år imorgon =)
Tråkigt :/
#10 Kom ihåg att du måste vänta i 2 månader innan du sätter ihop den med en hona. :)
Emma

#11.jag vet men vet inte varför jaha du menar efter att man kastrerat jaha förstår i så fal.
#12 Oj, ja det menar jag. Såhär ska det stå: Kom ihåg att du måste vänta i 2 månader efter kastreringen innan du sätter ihop den med en hona. :)
Emma

#13.ko tack de hade jag igentligen glömt.Men jag viste mo de
=)

#10: Varför har du en länk om "hemsida" till Birgit Lundberg sida (Flåhackebackens Dvärgvädurar) ???
#15 för han ska köap en ny kanin därifrån ;)

#15 som #16 sa =) men jag ringde igår o sa att jag väntar tills mars o april då får hon några kanin ungar o då ska jag köpa en hona istälet.Då kan jag hina skaffa en till bur till min nya hona de blir så jobbigt med kastreringen o väntamn om man skaffar en hane tyker jag.;D

#16,17: Aha, då é ja me..

Den 29 onde ringde jag uppfödaren o sa att jag inte ska ha en hane utan vänter tills mars april eller va de nu hon sa när hon skulle få fler kanin ungar.Då ska jag skaffa en hona o då hiner jag skaffa en bur till i fall honorna skulle börja bråka.
Lycka till;)

#21.Tack =)