Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1795 ggr
Ciccikaninen
0

Hur många?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heej på er! :)

Hur många kaniner har du? Själv har jag en kanin :) Men skulle vilja ha fler… Vill du fler än det antalet du har?

MVH Cecilia (Ciccikaninen).

Svara tack :)

CuteJessika
0

jag har en kanin … :) men funderar på att skaffa en till, jag vill inte ha flera än två :)

kaningodis
0

Jag har 5 kaniner och jag skulle gärna kunna tänka mig några fler, det finns ju så många roliga raser ^^

#0 Söt liten kanin :)

Kastanjegårdens Kaniner

gullenos
0

jag vill ha fler men just nu har jag bara en och planerar att skaffa en till. Men jag har inte plats att ha många kaniner eftersom jag bor i stan :(

[Wera]
0

Jag har 5 kaniner.

Trasdockaa
0

5 dvv rexar, 6 teddyvädurar och 1 korsning, alltså 12 kaniner här hemma :)

Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)

Jetaime
0

Jag har just nu 9 kaniner, men det kommer (eller kommer och kommer vi ska hämta) en till den 27:e antagligen :)

EbbaB
0

Jag har 2 stycken:) skulle gärna tänka mig fler, men vet inte om jag hinner :/

En av dom på bilden:)

[Stampelina]
0

Jag har 6 kaniner, kommer skaffa fler när jag skaffat mer burplatser!

MarHai
0

Jag har 26 vuxna kaniner och 8 ungar.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Olofsberg
0

Jag har 13 kaniner, jag nöjer nog mig med dem jag har, men mindre vill jag inte ha.

Zekina
0

Jag har två, en svart otter korsning (belgisk hare/DVV) och en silver svart Hermelin

Veero
0

Jag har 2, men en till salu.. vill ha fler men inge tid nu. Har haft 7 kaniner förut men sålt och några dött :((

Tarja
0

Vi har 18 teddyvädurar här hemma och en lejonhuvad som skulle ha varit teddyvädur..

[Niike]
0

Jag har 4 kaniner, skulle gärna ha någon/några till men hinner inte just nu.

PrinzeZz
0

har just nu 8 egna kaniner och 3 foderkaniner så 11 kaniner bor här hemma just nu

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

gullenos
0

jag blir så avensjuk jag vill också kunna ha fler kaniner. Min pappa bor i villa men ja tänker aldrig flytta till han för han har förlovat sej med en ond häxa så jag kan inte vara där längre.

Clariiz
0

11 kaniner.
Jag vill ha färre en vad jag har.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

MajaaR
0

Jag har två stycken lejonhuvade, och jag skulle gärna vilja ha en eller två holländare :)

Fnyan
0

3 för tillfället, men imorgon avlivas en :/

Zvintos
0

Jag har 4 kaniner (2 till salu).
Skulle vilja ha fler, men ekonomin just nu tillåter knappt att jag har de kaniner jag har.

jahadu
0

Här bor det 6 vuxna kaniner samt 4 unghonor som e till salu, måste bort snart iaf…..har inte tid med fler än de jag har, knappt ens de jag har nu får jag väl inse, tyvärr. Har flyttat till internat och har med två kaniner dit och kommer bara hem varannan helg då jag byter kaninpar, så ja, de får ju inte så mycket tid längre…Så det kommer bara bli färre och färre här hemma ='(

emms
0

Jag har 1, snart 2 :D

Emma

thexclub
0

sju

the vanity, it becomes insanity

Sashhi
0

Jag har tre kaniner, varav två tävlar aktivt i Kaninhoppning, och gamlingen irma får ligga hemma och bli lite mullig. (A) Fjärde är på G. Hämtas 3-6 januari, alltså på Kistamässan.

Not your mom, not your milk.

myhombrero
0

Vi har 6 kaniner tillsammans, barnen har två var och jag har två egna.

Men det är fortfarnade jag som har huvudansvaret för alla. Jag kan tänka mig en liten teddy eller en b/t, men som det ser ut nu är det stopp på kanin fronten.

Nellius
0

Hej har en kanin men skulle gärna vilja ha en till.. :)

Tappsveden
0

Efter jul har jag 6 kaniner, en fin 5 årig holländsk grabb ska flytta till mig. Syrran "RosaGosa" har 2 alltså är det 8 i våran kaningård!

SagaoAlfred
0

jag har 4 st, och är nöjd med det antalet. :D

Rafflan
0

Jag har 2 nu, skulle nog vilja ha iaf 1 till, men inte ännu. Ska sluta gymnasiet först iaf ;)

[Caifeen]
0

Har ingen , jag har haft två men har inte kvar dom ;( Ska kanske köpa en till våren , eller så ska jag köpa en hund ;D

Fiona
0

Jag har 1 för tillfället. Skuelle kunna tänka mig att ha några fler i ompalceringssyfte.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

repekka94
0

Har 7 st men 3 till salu är ganska nöjd kommer ha plats för 7 kaniner totalt när burarna är klara =)

Emma-lundqv
0

Har åtta nu (:

Kristall
0

Jag har fyra kaniner. [: Blir en till 2009. :)
Sen vill jag inte ha så många flera, tycker varje kanin ska behandlas som en individ och antalet är inte så viktigt. :)
Även om jag skulle ha plats, tid och pengar (vilket jag har då) så vill jag inte ha mer än ca 6-8 st kaniner. (:

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

matilds
0

Jag har två och är supernöjd :)

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

[Caaassie]
0

Jag har tre styckna och skulle jättegärna skaffa en till men jag tror tyvär inte att jag hinner. Men får se.

saharahs
0

Har just nu 14 stycken (hade 50-tal i somras)

tycker det är lagom för min del, runt 10 stycken, så man hinner med dom ordentligt!

Melvis
0

Jag har 2 kaniner Glad

Jojsan
0

Jag har 2 kaniner. Hade gärna velat ha fler men jag har inte plats för tillfället.

Myrans-kaniner
0

Just nu har jag 11 kaniner, men jag ska eventuellt köpa in en frasse. ^^ :D

kastanjen
0

Jag har 8 st för tillfället men kommer att utöka med troligtvis tre st till inom kort..

Agda
0

27 st, varav 6 st ungar på 3,5 vecka =)

mingopingo
0

Här bort det 7 teddyvädurar och 2 korsningar = 9 kaniner . 1 teddy är min systers. Jag vill ha färre kaniner. Har 5 av mina kaniner fritt i ett garage. Men kan inte heller tänka mig att sälja någon.

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

mingopingo
0

Om jag hade kunnat ändra inlägg så hade jag kunnat lägga in en bild på alla kaninerna i mitt inlägg ovan. Nu kommer den bilden här iaf.

Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

kameeel
0

Jag har en liten kaninpojke och jag är nöjd med honom. Skulle kunna tänka mig att ha en till men min hane är inte kastrerad och det blir svårt att få plats med en till bur då jag bara bor i en tvåa så det får räcka med honom =)

kastanjen
0

Tungan uteMin Kina fick en liten unge igår så nu har jag utökat och har 9 kaniner …

Otario
0

Är nybliven ägare till två små söta Lejonhuvade kaniner (:

/ Emma

Henni-Chan
0

8 stycken tror jag om jag inte räknat fel någonstans. Vill väll ha ett par till men får helt enkelt se hur mycket längre tiden räcker till ^^

Hendrike "Pinkku" Palm 

Miss Pinky's Hoppkaniner ~

Reg. gårdsnamn i SKHRF

Qepta
0

Har en för tillfället men förra förra sommaren hade ja 48 kaniner och förra sommaren 20, men ska ta en kull på min hona i höst/sommar :)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

pepsi-v-emmelie
0

jag har 1 kanin ;) men jag vill ha några till iallafall vill jag ha en till :D
Eller en foderkanin eller nått sånt :)

Tittiman
0

Jag har tre sötnosar. Ska ev. skaffa en till snart men sedan får det nog vara stopp. Man vill ju ha tid med dem ordentligt och att de ska ha stora ordentliga utrymme.

Mina tre (två honor + en kastr. hane) bor ihop i en jättestor utebur å det funkar kanonbra! Glad

Mammsie
0

Jag har tre mysiga franska vädurar, men söker nytt hem till en av dom eftersom jag verkar vara allergisk mot honom av någon konstig anledning. Min älskling Diezel som slappar och äter samtidigt nedan…

emwa
0

Jag har för tillfället tre kaniner. Två egna och en hittekanin (har tagit hand om honom sen i höstas).
Skulle gärna (det här låter hemskt) byta bort hittekaninen mot en teddyvädur eller liknande. Annars är antalet perfekt för mig.
Jag ska träna honom så att han blir van vid människor och trevlig, sen kanske min mormor får honom eller så säljer jag honom eller så  behåller jag honom. Det får jag se senare :) Han är väldigt mysig men ändå otam.

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

juliamaria
0

#53, är bilden på hittekaninen eller någon av de andra? Den var jättesöt!

PaaatyPalm
0

jag har 6 kaniner, men en e tillsalu :P , Och jag kommer ha fler än det anntalet  också :)

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

liiinas
0

Jag har en kaninhane. Skulle jättegärna vilja ha en dvvhona till honom, men först måste han bli kastrerad isåfall, och så ska man ju ha tid för det!

Tina-A
0

#43 + #44: Självklart kan du redigera dina inlägg. Du kan redigera dom i upp till en timme efter publicering :)

Tryck bara på "hantera inlägg".

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

lomsen
0

7 varav en blir dräktig hoppas jag! Men ungarna säljs sedan. Vill ha en rexhane i sommar!