Hjälp
Hej. Nu är jag här igen med en fråga. :P Min kanin liksom kraffsar "gräver" på mina armar ibland när hon sitter i knät och så biter hon tag i ärmen på tröjan. Jag förstår inte varför hon gör så? Jag brukar säga nej och ta bort hennes huvud. Ibland ger hon sig och ibland inte. Blir så förvirrad :/ Och det är inte för att hon vill ner, för ner kan hon komma. :P Någon som vet något vettigt svar?
Hm.. Nej, egentligen inte tror jag. Inte varit med om det själv, men det andra som har.
Jag skulle gissa på att hon är lite osäker än så länge. Fortfarande ett ganska nytt ställe, hon kanske blir lite stressad ibland. Eller vill att du ska flytta dig för hon tycker att hon ska gå precis där din arm är :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Haha okej :) Så mycket saker man är osäker på när man har en ny kanin.
Hm, kan också vara att hon försöker bädda, min kompis kanin grävde när han ville bädda, men hon kunde ju inte flytta benen när han låg på dom, så han grävde och grävde, enda tills han gav sig och somnade ändå :P
Haha kan vara så, inte säker.. Men varför biter hon lite i så fall? Hon har faktist slickat på min hand några gånger ;D
Hehe, det ädr med bitas vet jag inte ritkigt varför hon gör, hon kanske vill ha salt? (vild gissning) :P
Jadu, vem vet! :P
Hehe, kanske också bara är ett tillfälligt betéende :P
Om hon är osäker så kan det botas med en rejäl dos kärlek :)
Haha, det slår aldrig fel :D mina ska få massa kärlek idag :) just nu har dom fått en hel drös med grönsaker, som dom tuggar på, sen ska dom få vara ute på golvet ett tag, kammas och borstas noggrannt (med tanke på deras behandling) och medans dom är på golvet också så ska jag städa deras bur, skölja ur noggrannt med ett special medel. Lite frukter senare på eftermidda'n, och sen så klar mys pys framför tvn :)
Vad härligt det låter Kiddoo!
Jag ska göra allt jag kan tina_A :D:D
Jaa :) det är härligt, man får en MASSA uppskattning utav djuren, mkt tillbaka :D
min kanin gjorde okså så mycket i början.. Men nu har den slutat med det..
Okejj!
#9: Vilken mysdag det låter som :D:D

Kaninen är nog ovan. Men släpp inte ner kaninen när den gör så. :)
Jo kan nog så vara. Nejdå, hon får allt sitta kvar ;D
#14. Aah, dom förtjänar det bästa :) på onsdag är det näst sista behandlingen, sen ska dom vara återställda, dumma hö, ångrar att jag tog emot det av stallet *hrmpf* det såg ut som en riktigt bra stall, men visade sig att det inte var det. Idiotiskt att göra något sånt.. Håller mig till Granngården!
Har bytt till det här kontot från Kiddoo :)