Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1998 ggr
thexclub
0

Släkting på kif

Fick iden från Claras tråd om ifall man hade kaniner som är släkt med varandra.

Har din/dina kaniner någon/några släkting/släktingar på kif? =)

the vanity, it becomes insanity

Zvintos
0

Dawn har sin kullsyster Saga (fd Nevada) här på forumet.
Hon ägs av Amela87. ^^
Pelle har säkert någon släkting här på KIF, skulle inte bli förvånad. ^^
Järnsaxa har både mor och kullsyster som ägs av Iram. =)

[Caaassie]
0

Elvira är syster till (Halloons) Effie, och barn till (Tina_lins) Frank och Xena.
Viggos mamma är (Viljans) Tindra och hans pappa är (annaforsgrens) Laban (troligtvis), och brorsa till (Viljans) Ceasar :)

thexclub
0

Den enda av mina kaniner som har släktingar på kif är Amilo, han kommer ju från Martina (marhai) och är nog släkt med sina föräldrar, haha :)

the vanity, it becomes insanity

JBFFJ
0

Totte har halvbroderN´Quillaq som ägs av ja Quillaq här på kif och så är det dom 2 halvfarbröderna Atlantic och Gabriel (Vet ej om dom är farbröder men Gabrijel är iallafall det är så trött nu att jag inte orkar ta reda på vad Atlantic är nu!) Gabrijel ägs av SamY här på kif och Atlantic av sandra men hon byter namn hela tiden så jag vet int vad hon heter här på kif och jag är för trött för att ta reda på det! Det var väl alla tror jag men det finns säkert en miljard andra….. Go´natt!

[Niike]
0

Bayliss har sin syster Belinda här, ägs av Bejja.
Humle har både mamma, pappa, syster, bror och bror här.. Är inte säker på hur många syskon som finns här på kif, men iaf 3 =)

aliciia
0

ava å chelseas mamma & pappa finns - pinacoladas

sen finns ju farfar åxå, - royelseeds

sen vet jag itne om lindhults är medlem här :P

sen finns Maja *vet inte vad hon heter här* å typ nån annan som har Althea ^^

Veero
0

Ja, Cindy som är min är släkt till Candy som ägst av Lotties (tror hon heter så här). det är det ända jag vet ;)

Em--ma
0

Neej tror inte det ;D

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Sashhi
0

Ja, Mickis1994 har Hiroshis brorsa Omi. (:

Vet inte vad hon heter här, men hon är medlem och äger Spökes bror. ^^

Not your mom, not your milk.

Kawaiih
0

Jag tror Millan (rosenbergs chrysler) har släktingar här. Uppfödaren är i alla fall medlemm här =D

Hanna, 22år, Uppsala
Hundsport - Ridning - Fotografering

matilds
0

Myrans alla barn finns här. Humle ägs av Niike, Candy av ciss, Tickan av Chiiquita, Mini av Halloon och Billy av Ync.

Elvira som ägs av Caaassie och Effie som ägs av Halloon är Myrans kusindöttrar.

Cedro som ägs av Tina-lin är Myrans pappa. Frank som ägs av Tina-lin är Myrans morbror. Xena som ägs av Tina-lin är Myrans kusin.

Pakk som ägs av christiina är Myrans kullbror. Gramet som ägs av Jetaime är Myrans brorsdotter.

Hm .. måste tänka, haha.

Flisa & Fläder som är Myrans kusiner också. My pleasure som är Myrans brorsdotter.

Det är fler, jag vet det. Men kommer inte på mer ..

"Var dig själv - det finns redan så många andra"

[Niike]
0

#11 Myran är släkt med många här inne Cool

[Wera]
0

Vet inte någon som har någon släkting med mina kanienr på KIF ;)

Jojsan
0

Jag tror inte någon av mina kaniner är släkt med någon annan kanin här på kif.. ^^

[Wera]
0

#11 Myran är faster åt Hannas Gramet också och min Gucci (fast hon bor hos Hanna fortfarande). :) Efter som Gucci och Gramets pappa är Pakk ;D Och så Gåva (fast vet inte om hon som tingat Gåva finns på KIF, men hon finns hos Hanna nu) och Louises Grynet.

Clariiz
0

Nix..
Det tror jag inte :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Jetaime
0

Opal_honeys kaniner är släkt med mina, tex, opal och honey är släkt med årissa, och sen galax ä släkt med william och då är ju elliot släkt med alla dom också, men jag orkar inte tänka riktigt på hur dom är släkt… (a)

Sen dom som har ungar från opal_honey har dom som föräldrar vilket innebär fler släktningar där.

Christinas Pakk är Gramets pappa.

Matilds Myran är Gramets faster.

Tina_lins Cedro på Gramets farfar.
Frank är Gramets farmors bror.

Ehm.. och om någon har lyktan kaniner med oliver i släkten så är dom släkt med Willia, Årissa, Thess och Elliot.

Och om någon har en kanin från Lindhult som Je t'aime´s Billy är pappa till så är dom ju släkt med iaf William^^.

Mascots(camillas) Gaby är ju Myrans unge, och Gramets syster också. Och samma med Gucci som ska upp till Wera sen men hon bor ju här inu. Och även Grynet (men Louise är ju inte medlem här längre)..

sen kom jag inte på nån mer men här säkert missat nån ^^.

Viljans
0

Tindra är halvbror med ''Rosenbergs Dodge'' som ägs av Teejos här på KIF.
Och (annaforgsgrens) Laban är ev. pappa till Ceasar! =)

malinroth
0

Stitch är ju syster till SagaoAlfreds Theo :)
Ingen mer tror jag…

Fnyan
0

Wawa (j bestämt namn) har min andra kanin SNobben som pappa :P repekka94 as kanin som mamma, å repekka94 as alla andra kaninungar som syskon till Wawa :) :P

Elina.
0

Ett par av mina kaniner är släkta med martinas, & mickis1994:s kanin penny är släkt med någon av mina kaniner.

kastanjen
0

Jepp, har sålt tre av Leonoras ungar till folk här inne Emma - Ballerina och Miiah- Bella och Bus (RIP). De är även kullsyskon med min Bessa.

Sen antar jag att Dansa säkert har några mer eller mindre avlägsna släktingar här inne då hon kommer från lyktan och de kaninerna är ju alla mer eller mindre släkt med varandra. Även Bacco har lyktan kaniner i stammen men han kommer inte därifrån.

[Zoie]
0

Nej det tror jag inte ..

Yuki
0

Jag tror inte det. Glad

Tarja
0

Shit vad många som är släkt med mina kaniner haha x) Jadå, jag måste väl dra de som är släkt mina som jag vet (lr kommer ihåg)

Mini är släkt med Myran (Matilds), Humle (Niikes), Candy (ciss), Billy (Ynk) och Tickan (Chiiquita) och Tussilagons Snowball

Effie är släkt med Caaassies Elvira (syster), Tina-lins Frank och Xena

Flisa & Fläder är släkt med Myran (matilds), Frank (Tina-lins) och Piña (Tina-lins)

My Pleasure är släkt med Matildas Myran :)

Är säkert flera men men.. Man kan ju inte komma på allt! :P Matilda, vad roligt! Myran är ju släkt med ganska många av mina, haha x)

Jetaime
0

#25 Ja Gramet måste ju vara släkt med några av dina också, iaf dom som är släkt med Cedro och frank ^^.

Sashhi
0

Och såklart är Hiroshi släkt med sina föräldrar hos MarHai. ;) Kanske någon annan också ?

sputtnick_plexus
0

Ja :)

Jordgubbsgodis
0

jopp<3

Moonstrike
0

tror inte det :)

Tarja
0

#26 Ja, så måste det ju vara :) Får ju snart hem en son av Cedro, lilla Ilmer <3

Siggen
0

Tror att någon Annaforsgren kanske har ett syskon till Molly (Yrsa). Har för mig det :)

Mvh Sigrid

KvirrZ
0

#25 "Mini är släkt med Myran (Matilds), Humle (Niikes), Candy (ciss), Billy (Ynk) och Tickan (Chiiquita) och Tussilagons Snowball"

Du menar väl SNAChästans Victor? ^^ Alltså Snowball som ägs av Tussilagons :)

Därför är din även släkt med min Fiffi som är dotter till Snowball och Fiffis ungar som är barnbarn till honom.
Det väl Snowball som var pappan till Myrans ungar? Då är mina teddysar alltså släkt med alla hennes avkommor ^^

Sen finns det tex Kottens bror Rasmus :)

- Mvh Emma

[chriistina]
0

Ja, Pakk är ju släkt med en himmla massa.
Det är bara till att läsa vad alla andra skrivigt för orkar inte skriva in allt själv ^^

Mina andra kaniner tror jag inte har ngn släkt här :)

[Wera]
0

Många teddyvädurar som har släktingar på KIF :D

Kristall
0

Min teddyhane Curry är släkt med Teddykaniners kanin Charmelita (hans mamma). :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Sashhi
0

Hiroshi har Mickis1994, och honä ger hans brorsa Omi.

Spöke har JosefineEklid (?), och hon äger hans brorsa Bluwi (fd Diamond).

[Wera]
0

**Kom på nu:
**
Isa är släkt med Cedro (Tina_lin), och då släkt med Myran (Matilds), Humle (Niikes), Candy (Ciss), Tickan (Chiiquita) & Pakk (Christiinas).

_Vad jag vet?

_Charlie vet jag inte alls om någon här på kif har någon som är släkt med han.

Mumin & My är släkt med Chania, Twinklyskaniner (vet inte vad hon heter här på kif)

moonsi
0

tommynice har rubens syster Skrattande

emms
0

Muffins mamma, bror och syster finns här på kif :).

Emma

PrinzeZz
0

Grenens Made Up Fairytale "Mayden"s brors (Grenens Imaginairy Fairytale) ägare är ju Tribes här på kif :)

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Tarja
0

#38 Isa är också släkt med min Mini :)

juliamaria
0

Min lejonhuvade Cinnamon kanske har släkt här? Han kommer från den nedlagda kaninuppfödningen Lion Crest's. Många av hans släktingar är hos Pippi Adolfs. Hans Stamträd ser ut såhär

U. Nanna

E. Västrabos Molex

Ee. Lunketussens Lilla blå

Ue. Svente

Eu. Kajsa

Uu. Blue pearl

Vore kul om någon kände igen något namn :)

Hans syskon heter namn i stil med, Cayenne och andra kryddnamn, som om du har en blå lejonhuvad med ett kryddnamn kanske du har ett syskon till min Cinnamon ;)

annaforsgren
0

Xtra är släkt med SNAChästens viktor som är hans pappa och hans barn bland annar Fiffi som Emma äger

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

skanorskaniner
0

#40: Muffin har mer släkt här ju:P Mina 4 fuchsar är släkt med honom ju:P

Mina fuchsar är släkt med Muffin (emms), Bella(TinaLY), säkert med några andra också..
Sam är släkt med Cassandras Blå och Cerry även är han släkt på håll med Rut. Han är nog släkt med andra hoppkaniner på långt håll.
Sen finns det säkert andra som mina är släkt med:)

repekka94
0

Hmm jo heras unges ägare finns här men hon är väldigt innaktiv :)

emms
0

#45 jo jag vet ^^. Kom på det. Är lite trög mitt på natten (A)

Emma

lill-jarven
0

Sagas kullbror Caspian ägs utav Mimmi (blaskigtkaffe). Iofs så är hon rätt inaktiv nu för tiden.

Theos kullsyster Stitch ägs utav Malin (malinroth) och kullbror Leo ägs utav Amanda (mandus). Dock är Amanda väääldigt inaktiv.

Jag har ingen aning om Tilda (pinglagårdens Mimmi) har någon släkt här.
Alfred har inte det iaf. :)

/ Ida (sagaoalfred)

gullenos
0

Min teddyvädur Morris e släkt med Madeleine's (mingopingo här på kif) Jinx dom e kullbröder. Annars vet jag inte. Men EwaR (tror jag hon heter) har Morris och Jinxs föräldrar. ;D Sen borde han inte va släkt med nå fler för hans mamma och pappa kommer från tyskland.

MajaaR
0

Athenas föräldrar finns (Galax och Honey, opal_honey) Sedan finns också hennes två systrar, Ava som ägs av aliciia och Althea som ägs av EbbaB . Som Jetaime skrev är ju Honey släkt med Årissa och Galax är släkt med William som ägs av Jetaime.

Ballerinas föräldrar finns också (Galax och Opal, opal_honey) Hennes syskon finns också. Bailey ägs av Lellaa och Bombay och Bounty ägs av opal_honey. Vet ej om de övriga kullsyskonens ägare är medlema här. Opal är släkt med Årissa (Jetaime) och Galax är släkt med William (Jetaime)

Ursäkta om det blev lite rörigt nu..

Mickis1994
0

Sashhi har min Omi's syrra Hiroshi.

Vet inte vad hon heter men Matilda/liggunderlaget har en kanin vid namn Putte som har samma farfar som min Penny.

Har kanske någon okänd släkting mer, vem vet? ;)

Kanske någon/några hos Martina ^^

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Clariiz
0

#43; Min Molle (PippiAdolf's Blue Moon).
Har släkt från både PippiAdolfs, Cocconuts och Lion Cret's :)
Alla i hans kull hette något med Blue.
Cocconut's Star och Lion Cret's Bestla är hans föräldrar :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com