OT - God jul
Det här var min första jul då jag inte var online! Kändes tomt, men var inte hemma :)
Är inte hemma nu heller, men lyckades sno åt mig min pojkväns dator (han sover nu, hähä).
Ni har varit dåligt på att säga god jul tycker jag!
Lite sent, men för tusan..
GOD JUL allihopa!! :D
Berätta om din jul, vad du fick, vad du gav, släng in några bilder eller bara hälsa alla en god jul :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Vi sa att vi inte skulle ge julklappar, men jag fick ändå tofflor, två biobiljetter, en "tankenöt" där man ska få loss en ring från typ snören, och så olika sminkborstar.
Sen åkte jag hem till min pojkväns familjs och av dom fick jag ett spel, en parfym, en tunika, en skjorta och en sovtröja :) Tror inte jag glömde något.
Jag blev jätteglad :) Alla är så snälla tycker jag.
Till min pojkvän gav jag en elgittar ;) Jag vill spela på den själv men får inte, hehe.
GOD JUL!!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Haha, god juuuuul! :D
Jag firade julafton hemma hos min moster som vanligt med min familj, kusiner, mostrar och deras karlar ;) Jag fick bl.a ett objektiv som jag blev jätteglad för!
Mamma fick singstar ABBA, vit ögonskugga och en rosa "ler-kanin" av mig och pappa fick en klocka, hörlurar och en skrapa (som man skrapar av frosten på bilrutan med) och min syster fick en slags svansborste (till häst) :)
God jul! :D
Jag fick pengar, presentkort till att ta hål i öronen (så jag kan börja använda mina fina örhängen ;)), bok (Vargbröder - Jagad av klanerna), DVD-serie (Planet Earth) :D, godis, vantar, fransk-manikyrset, adidas-deodorantset, skrivbok, fotoalbum, scrapbookingset med mera. :D
Ska å mellandagsreashoppa för mina pengar i veckan. :D
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
Missade Kalle Anka iår :( Åkte iväg för att hämta grejor hemma, som vi hade glömt. Firade ju i Voxna (10 min från oss) i min mosters hus. Det var väl rätt Ok, ficvk inte mkt efter som jag får allt efter jul, bland annat ska jag färga håret, åka till Stockholm, shoppa, gå på bio etc. men fick pengar :P
Vi brukar inte fira jul så mkt mer än att öppna julklappar och äta julmat, men vi såg på film :P
God Jul! =)
Jag fick bl.a en mp3, linne, pengar, klocka…och en kaninunge
Jag är mycket nöjd med denna jul, att få en kaninunge var ju inte helt fel (den är supersöt och nyfiken). Min förra mp3 försvann så det var ju superbra med en ny och pengar är alltid bra att ha :)
#5 Snygg! :))
Kastanjegårdens Kaniner
Jag fick en laptop, böcker, en till kudde, björn gustafsson dvd "ett livsverk", hårfön, toffifee, ramar, presentkort, pengar … ja det var nog allt.
God Jul! :D
Jag fick Guitar Hero 4: World Tour (inkl alla instrument), en "vanlig" guitar hero gitarr, en resa till Gran Canaria för att hälsa på mi bror i 1 vecka, en platt-tv, dvd, Wii, en massa wii-spel, en extremt över stor spegel, saker till kaninerna (vattenflaska, klotång och godis etc.), en t-shirt, pengar, otroligt mycket godis (bla. en 2kg's låda med nötkrämar (de där små på 18g, det ligger typ 70st där i :P), ögonskugga, maskara, DKNY red parfym + hudkräm, Aloevera-kräm, lakan och en massa andra små saker :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#8 jisses :O
Jag fick idag av min "gudmor" en resa till Bryssel för att hälsa på henne (hon bor där) :D När jag vill :))

8# Det var inte lite :))
Jag har bara firat min första jul, hos mamma.. Ska fira hos pappa med ;')
Men här är lite av vad jag ännu fått:
Stativ, Kamera-väska, massa kläder, Lampa, Idol almenacka, head set och choklad ;')
God Jul! :D
Jag firade julen här hemma med famlijen, som vanligt.
Jag fick Guitar Hero III Legends Of Rock, Miyazaki-filmbox, Sony Ericsson W350-musikmobil Ice Blue, trefacksbur, kaninunge, och lite annat. :P
Not your mom, not your milk.

God Jul i efterskott 
Julen firades hos mormor & morfar med släkten över dagen och sen på kvällen var vi hemma och myste med familjen. Sen idag så har vi firat hos farmor & farfar med släkt!
Jag fick mest pengar men lite smått & gott också; värmeskyddande för håret, naggellack, godis, mysstrumpor, raggsockar, duschset, USB-minne och lite sånt :)
Jag gav bort till mamma ett lyxljus, till pappa en sjorta, till syster ögonfransböjare & mascara, mormor & morfar choklad, farmor & farfar choklad. Vilken fantasi 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Firade jul som vanligt ^^, med familjen.
Fick, stor transportbur (till 2 kaniner), kaningodis x2, plattång, nagelsak, massa böcker, filmen om björn gustavsson, extern hårdisk, pengar, hårinpackning, ficklampa kombinerat med mobiltelefonladdare (funkade inte till min -.-), ögonskugga och en tröja typ ^^.
Emma
Jag fick pengar, en jacka, skor, trosor (har önskat mig massa hotpants ^^), vantar, hårspray, ögonskuggor, tre olika set med skönhetsprodukter, nytt smycke till naveln, mjukisbyxor, ögonfransböjare, hårfärg, ridbyxor, ridstrumpor och lite annat smått och gott som godis osv ^^
Sen har jag gett mig själv en julklapp på tre kaniner (a)
Ska även köpa ett bra objektiv (7000kr försvinner) här i dagarna så jag skämmer bort mig själv på jul ;)
#14 nagelfransböjare? :S
#15, Oj, haha, får skylla på att jag är trött ;P
God Jul! :)
Jag firade jul hos min mormor och morfar på Öland :)
Jag fick pengar, ridskor och chaps, en kappa, en kofta, örhängen, en tomte, pennor, 12 nummer av en tidning, ridhandskar, en almenacka som man typ får sätta in bilder själv i (det blir väl bara kaninerna som får vara med XP) , ett par fårskinstofflor, en sjal och en bok. Jag tror att jag fick med allt där ;)
Gav bort två muggar, en tröja, en dvd, en spargris, en marispatomte, en bok, stickers, och en penna.:P
#16 HAhA jag bara "va fasen är det? xD" ;D