Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 380 ggr
Lotta_A
0

Heelg :D

Nu är det helg igen. jippi!

Är det någon som ska hitta på något roligt i helgen?

Lotta_A
0

Två av mina bästa kompisar fyllde år igår. Ganska kul att dom fyller år samtidigt. Aja. Jag ska i alla fall fira dom i helgen. Ska bli riktigt kul :D

Kiddoo
0

För mejj blir det nog en massa kånkanden till veterinären (?) för mina marsvin betéer sejj lite underligt. Läs dagboken för att se vad det är.

Lotta_A
0

Vad trist att dom blivit sjuka :( Det låter inte alls bra det där med hosta och kala fläckar i pälsen och grejjer. Jag hoppas verkligen att allt går bra med dina marsvin. Du får berätta hur det gick sen!

KajsaM
0

Jag ska till stugan, Hampus okå :)

Kiddoo
0

Jaa, jag ska åka om en kvart ungefär och kolla. Konstigt nog startade "hostandet" imorse. Men kala fläckarna har jag inte läagt märke till då hennes päls är en ren orkan, även när jag borstar. Jag skriver sen när jag kommit hem!

Lotta_A
0

#4: Det låter jättemysigt!
Är det eran typ sommarstuga?? Ska du åka dit med familjen och hur länge stannar nI?

KajsaM
0

#5 Nja det är en åretruntstuga på sommaren kör vi båt och på vintern skoter, joo hela familjen. Vi kommer hem på söndag. Ta med mej kameran så får ni se :)

Lotta_A
0

#5: Ja ta en massa bilder :) kul!!

Oså ska lilla kaninen me också? Bor han i sin bur som vanligt när han är där? Gillar hanatt åka bil förresten?

Kiddoo
0

Är hemma nu! Det var en "parasit" från höet jag köpt från ett stall, det kallades "lopp-skabb" men var inte skabb, och jag köpte genast sånt där ohyre schampoo för det, dom duschades idag, och ska duscha nästa onsdag och två veckor efter det. Så allt är bra nu *andas ut* fick städa buren igen idag, eftersom de andra kunde vara nersmittat.

Tina-A
0

#9: Tur att det inte var något farligt =)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Kiddoo
0

#10. Aah, pustade ut rejält. Dom fick bada igår trotts allt :) så nu är dom rena, och är badad med ohyres schampoot, och verkar klia sig mindre nu, ska städa buren igen på tisdag, ska börja med att stäa två gånger veckan stort, hitills har det mest varit en stor städning i veckan, sen småstäda om dagarna, nu tänker jag städa två gånger i veckan, för att undvika sånt här, men händer det igen så har jag kvar schampoot :) Dom får lite vitaminrika grönsaker och frukter nu tills den här månaden är slut, eller ja, extra mycket kankse jag ska säga, så deras imunförsvar stärks, sen ska jag göra det som vana att dom får sånna grönsaker, men extra viktigt den här månaden :)

__iE
0

jaa, äntligen helg igen :D HÄRLIGT ^^

i går va jag o ngra andra vänner hos en kompis o kollade på film (: mysigt :) idag/ikväll ska jag till ngr andra kompisar sen vidare in till stan- kulturnatten ^^

imon måste jag plugga >.<

Lotta_A
0

#12: Kulturnatten? Låter spännande. vad är det?

Zvintos
0

Skulle ha spelat match imorgon, men tack vare att jag vrickade foten för 2 veckor sedan ville min tränare att jag skulle vila den och sedan träna upp den, innan jag spelade match.. Glad

Så jag ska väl bara slöa och mysa med pojkvännen.

__iE
0

#13 hm, det är inte så kul som det låter ;) om man inte är intresserad av kultur då, o det är inte jag ^^

men alla affärer i stan som har med kultur att göra har öppet till 24.00 tror jag det är.. ex. bokhandlar, tavelaffärer mm :)

Tina-A
0

#14: Jasså, vad spelar du för nåt?

Själv ska jag inte göra nåt speciellt :) Vila bara

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]