Han haltar ..
Jag lät min kanin skutta runt lös i rummet, och plötsligt försvinner han under sängen.
Det är rätt halt på mitt golv, så han måste ha sladdat till.
För nu kan han inte gå på sitt vänstra framben, utan höjer upp den, och haltar runt på 3 ben.
Jag vet inte vad jag ska göra, och han har jätteont i det benet. ( Jag testade röra vid honom, men fick inte ) :/
Vet ni vad jag ska göra? ;(
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Min kusin har en kanin som haltade en gång.. Jag skulle nog åka till veterinären genast! Min kusins kanin hade en skena på benet en tid..
#1: Okej. Jo, vi ska försöka ta oss till en veterinär idag :S
besök gärna min "foto-mode-mus-musik"-blogg 
Håll kaninen stilla om han inte själv sitter helt stilla. Låt han vara ifred och stressa honom inte. Absolut inget hoppande eller skuttande förrens en vetrinär fått titta på det.
Det kan vara brutet eller så är det bara en stukning eller en tå som inte är ok. Men chansa inte.
En av mina förra kaniner halkade till när han hoppade ner från buren och bröt ena tån, han vägrade låta mig titta på det och hade jätteont. JAg ringde vetrinären och fick komma på kvällen, då hade kaninen mindre ont och vi kunde röra tån. Men första timmarna så kunde jag inte avgöra om benet var av eller om det bara var något litet.
Så lugn och prata med vetrinär, om du inte kan ta dig dit så ring i alla fall och rådfråga.
Håller tummarna för dig