Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 647 ggr
[Wera]
0

OT - Under jullovet

Nu när de flesta har jullov, vad ska ni göra under jullovet? Något planerat? Förutom att fira jul såklart och kanske träffa släkten? :)

Skriv!

[Wera]
0

Jag har iaf. lite saker planerat :D
Nu på måndag (22 december) kommer två kompisar, Regina & Rebecka från Eskilstuna och ska fira jul med oss :) min storebror kommer då också från Stockholm.
28 eller 28 december ska jag gå på bio med en kompis och kanske syrran samt Regina. Vi ska se på Twilight :)

Någon gång i början av Januari ska jag & Michis åka till Stockholm, vi ska på husdjursmässan och så ska vi ner med våra honor (Mumin, My och Michis kanin hona Nina), alla tre ska paras med vackra hanar :D så det blir bebbar i februari! Och så ska vi shoppa såklart :O :P

[Niike]
0

Umgås med vänner, familj, släkt och djur. Fota, ta det lugnt, vända på dygnet och baka en massa! =)

gullenos
0

gå på husdjursmässan, spendera mina julklappspengar på drottninggatan hah vet inte riktigt.

EbbaB
0

Sova X)

Och sen så ska jag till Öland och träffa släkten, vara med kaninerna(tänkte börja hoppa Mango lite) och vara med kompisar :)

MarHai
0

Jag ska måla väggarna i nya kaninstallet, och fortsätta bygga där.
Pyssla med kaninerna, bygga fler hagar, gosa med ungarna, städa mm.

Sen fota lite, ev jobba. Och försöka ta det lungt och få lite mindre ont.

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Sashhi
0

Jag ska gå på Husdjursmässan och hämta en kanin, ska förmodligen åka till Täby & hopptärna med några kompisar också. Ska väl vara med familj & vänner också. :)

Not your mom, not your milk.

Fnyan
0

ingenaning :b typ va med små kusin-barnen som kommer hit i jul, ch kusinerna å resten av släkten :D å vända på dygnet såklart! ;D å hålla på me ninisarna ^^ <3

kaningodis
0

Förutom att fira jul så ska jag greja med kaninerna, städa i kaninhuset, rida och ta det lungt =)

Jag kommer säkert, också som Niike skrev, att vända på dygnet. =P

Kastanjegårdens Kaniner

[Wera]
0

Oj ser att jag skrivit "28 eller 28 december" i #1 men jag menar "28 eller 29 december" :)

Jag kommer nog också baka massa, ska även färga + slinga håret, och jag kommer ev. storstäda i kaninstallet.

#6 Då kanske vi träffas i husdjursmässan! :)

Sashhi
0

#9 - Ja. :) Jag kommer hålla till vid kaninehoppningen.

Not your mom, not your milk.

[Wera]
0

#10 Kk, jag kommer gå runt överallt. Ska ställa ut i kel.

Clariiz
0

#1; Jag bor i Eskilstuna, när jag gick i femman gick jag med en Rebecka, som hade en lissasyster som hette Regina :P

Jag ska mest vara hemma, ta det lugnt. Vara med kompisar åså :) Shoppa.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Wera]
0

#12 Jasså? :O Jaha ja! hihi :P Ja Rebecka (14år) brukar vara med min lillebror (11 år) :P jag är nästan bara med Regina (13 år).
De brukar komma upp till oss och bo "varje" sommar hos oss ett tag. Pappa är kompis med deras mamma och låssas pappa (så jag lärde känna dom) xD

Clariiz
0

#13; Nu blev det ännu läskigare eftersom Rebecka är lika gammal som jag :P
Kolla om hon kände nån Clara förut :P Det var ju ett par år sedan :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

thexclub
0

Blir nog mest att umgås med vänner, sitta vid datorn och pyssla med kaninerna (precis som vanligt för mig då). Ev. att jag åker till gävle eller göteborg och träffar några kompisar.

the vanity, it becomes insanity

Kristall
0

Har ju redan börjat. :D

Gick ut tidigt på morgonen och gav dem pellets, lite halvt yrvakna niner hälsade glatt på en när de fick sin mat. ;P

Sen tog jag ut Saga & Curry och lät dem vara ute en stund, käka frukost i hagen (resp. på gräsmattan) osådär. (:
Samt gosade med dem. <3

En perfekt morgon, alltså! :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Chiquitaa
0

Va me släkten, och gå på smådjursmässan såklart me söta Tickan :)<3

Chiquitaa
0

Va me släkten, och gå på smådjursmässan såklart me söta Tickan :)<3

Jordgubbsgodis
0

Jag ska vara med kaninerna klippa mig och vara med kompisar inget speciellt precis

EllanA
0

Jag ska sova över hos mormor, gå på utställning med Amarant och Ajax. och vara med kompisar och så.

[Wera]
0

#13 Jag frågar Rebecka när hon kommer :D om det hjälper så bor dom hos fosterfamilj i Eskilstuna.
De är halv tyska, kan deras efternamn om du minns det men vet inte om man får skriva in efternamn i forumet ;).