Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 608 ggr
Jetaime
0

Rysstecknad teddy?!

Någon som vet någon uppfödning som har rysstecknade teddysar? Har sett en enda teddylöwen som var rysstecknad och blev aldelse jätte förtjust, men kunde tyvärr inte köpa den då för just vid det tillfället fick jagh inte ha fler kanin för mina föräldrar, men nu letar jag för fullt, men hittar ingen! Tänk en liten rysstecknad teddylöwen hona<3

Vet ni någon så skriv gärna :D

Frihetens
0

Brukar inte Stjärnornas få vit rödögda & rysstecknade? Annars vet jag inte. De föesta med teddy vill ju endast ha blåögt så det blir nog lite svårt att hitta :/

Jetaime
0

#1 Kanske lejonhuvadedvv eller lejonhuvade kaniner, men jag tror inte teddy?
Såg en på lyktan, tror det var lyktan´s uno, när vi kollade på eller skulle hämta william eller årissa kommer inte ihåg, mn jag blev helt kär i den, men fick tyvärr inte ha fler kaniner då och sen var det en hane.. tror hans brorsa som hade typ färgat öra och var vit, med blåa ögon, rödpupill flyttade till uppfödning, men då är han nog såld nu. DEt var lyktan´s herman och en hona som hete blenda som var föräldrar till dom.

Lillegard
0

Jag har ju en hane som är rysstecknad blå zobel.. Fast han är lejonhuvad och inte Teddy..

Tina-lin
0

Ja U-kullen som Amanda hade var ju helt fantastisk! Den enas ögon var mer åt det lila hållet, så coolt! Riktigt häftigt att hon fick fram det i en tjyvparning :P

Jetaime
0

#3 jo jag har sett det och beundrat, men det är ju en hane och lejon så ;/ Alla jag hittar är dessutom hanar är inte det skummt, det finns väl rysstecknade honor också?

#4 ja, jag såg honom på riktigt blev aldelse förälskade, hade jag bara fått hade jag köpt honom underbar!<3

Olofsberg
0

Jag har lejon ryssar.

Clariiz
0

Jag har inte teddy men pekingteddy :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com