Alla har fått nytt vatten, hö och pellets som vanligt.
Dom har även fått gräs, sallad, morot, morotsblast och lite potatis.
Vatten, pellets o hö som vanligt då.
Kvällsmaten blir morot och bladpersilja, eventuellt paprika också:)
Nytt vatten, hö, pellets, broccoli & morot :)
Pellets, päron, morot, vitkål och hö. Ska gå ut och byta vattnet när jag gjort klart min läxa.
Not your mom, not your milk.

Pellets, expo har fått havre också (som han alltid får) och sen morot, sallad och tomat :)
the vanity, it becomes insanity
Pellest, morötter och morotsblast mangold och 2 olika sorters sallad.
Vatten, hö, pellets, päron, gräs, körbärsggrenar, morot/banan.
Kastanjegårdens Kaniner

Pellets, solroskärnor, vatten, hö, sallad, gräs :)
Pellets och torkad morot. :)
Nytt vatten. Hö fick dom igår i massor så dom fick inget idag.
pellets vatten hö gräs..

Mina har bara fått nytt fräscht hö och vatten, + deras mat!.. ;)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

pellets blandat med solrosfrön, vatten och hö : ))
Hö, pellets, vatten och morot ^^
// Michis

Morot, ruccola, majs och solrosskott har Buffis kalasat på idag till middag : )
Hm… hö och vatten till alla förståss, pellets till Knut och sen har de fått morot, broccoli, blomkål, sallad, vitkål, rädisor och gurka tror jag. :)
Tackfor, betfor, björkgrenar med blad på och morotsblast har alla kaninerna fått (och vatten såklart). Sedan har några även fått havre och rönngrenar med blad och bär på.
Alla fick vatten och hö såklart.
Hubert & Leia fick även morot, rädisor, salladsblad, gurka och blomkål.
Edith fick liiite pellets också. (Hon har varit dålig i magen så jag försöker att försiktigt vänja hennes mage vid pellets igen)
Hö,pellets,havre o vatten,sen fick dom lite knäckebröd(Nisse e helt galen i d =P) Senare får dom äpple.

Ett litet äpple var som vi har i trädgården, pellets, hö, nytt vatten, ½ morot, gräs, knäckebröd och så lite persilja har de faktiskt fått också :) Och så fick kaninungarna en banan.
Mvh Sigrid
Hyndla har bara fått hö och vatten idag,men ska ut och släppa henne i rasthage,då får hon ju gräs :) Sen får hon pellets när hon kommer tillbaka från hagen ;)
De fick morot, kålrot och pellets. Självklart hö och vatten ^^

Pellets, vatten med vitamin i, morot bitar å äppel bitar, nytt hö :)

Mina har fått pellets morot vatten gräs och 2 av mina kaniner fick lite blandning för dom har fått kaninungar i dag och igår :)
Pellets, hö, vatten, persilja, gräs, lite knäckebröd, rönngrenar med blad och bär på. Ikväll ska de kanske få en bit morot var också.
Hö, vatten, pellets, äpple och persilja.
Idag blev det hö, vatten, pellets, lönngren, äpple och sallad =)
Mina har fått vatten, hö, tre har fått pellets (resten blir så feta av det nu på sommaren) samt äppelgrenar, morot och lite äpple och banan. :)
**Morgon:
**Hö
**Kväll:
**Hö, Gräs, Sallad, Äpple och nytt vatten

De har bara fått hö och pellets änsålänge, men ikväll ska de få morot, sallad och äpplegrenar
the vanity, it becomes insanity
putt
Shit,hon har bara fått hö idag :O Måste ut på en gång,så hon får lite nytt hö,pellets,vatten å lite banan eller morot oxå^^Sen ska hon få gräs oxå :)
Idag fick My och Mumin hö, Nalle har inte fått något för han fick komma ut i gården direkt, så han kanske har ätit nå gräs elr nå?
Ikväll ska de få grenar, pellets och ev. frukt/grönsaker.
Idag fick kaninerna äpple.
Ikväll får dom pellets + havre o nytt vatten.
Hö kommer dom säkert oxå få under dan/kvällen, dom äter hö som galningar.

Idag har de fått hö, vatten, pellets, solroskärnor och gräs. Ska ev. få ngn frukt/grönsak senare.

Kul att läsa om vad era kaniner fått samt att man även kan få en aha upplevelse med att man lär sig någon ny godsak, som man kanske inte tänkt på att dom ev tycker om.
Flippen har idag fått hö, äpple,gurka,samt lite solrosgroddar.
Hon skall snart få pellets och ikväll får hon nytt hö samt en morot.
Sen har hon i sin vanliga dagliga ordning SJÄLV snott torrfoder ur kattens matskål.
Marsvin 4-ever
.

i kväll blir det väl lite pellets och kanske lite morot hö och vatten XD
Dom har fått äpple, persilja, hö och vatten. Ska snart ut och ge pellets och byta vatten igen :)
Han har fått nytt vatten mer hö och pellets än så länge. Sen har han lyckats ta ner sin burk med mat från sin bur och käkat litegrann :S ^^
Emma
hö, vatten, pellets, morot, äpple
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

Till frukost fick de ljummen havregrynsgröt med kokta äppelbitar i ^^ och till middag har de fått en morot, en klyfta äpple och 1dl pellets + massa hö såklart
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Gräs i en kruka, Pellets, hö och halm ;)

Mina har fått smaka på lite banan och så Hö,vatten och morot…
Sen sprang dom ut och åt lite gräs fast det e ju snö här men dom leta upp den bästa platsen med gräs sen smällde de i sej…..
Hö, morot, äpple, pellets & nytt vatten :)

Vatten, pellets, äppelgren, morot, gurka och persilja :)
Vatten och morot har de hittils bara fått. Hö har de kvar från när jag fyllde på igår kväll. Ingen av dem verkar speciellt hungriga än heller. Förutom Irma, hon är ALLTID hungrig! Har inte sett en enda gång när hon inte tar emot mat.
Not your mom, not your milk.
Pellets, en morots bit, nytt hö och nytt vatten :)

inget :/ , är inte hemma, men igårkväll typ kl 10, när jag stack fick dom mat & 5 morötter :) , hö har dom alltid & vatten också såklart ^^
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com

inget :/ , är inte hemma, men igårkväll typ kl 10, när jag stack fick dom mat & 5 morötter :) , hö har dom alltid & vatten också såklart ^^
20 årig djurgalen moder*

20 årig djurgalen moder*
Idag har dom fått hö,Pellets nytt vatten och kvällsmaten blir äpple och kanske morot.
Båda mina hade fortfarande kvar hö och vatten så än har de inte fått nåt. I kväll blir det nytt vatten, mera/nytt hö och pellets. Då kommer de också att få varsin morot och lite gurka eller nåt liknande.