OT - Jippi!!
Idag fick vi jullov! Vi fick dansa polka sista timmen. Det var rätt kul faktiskt. Är det någon annan som fick jullov idag?
Oj, du glömde att skriva OT ;)
Jag har också fått jullov idag! =D Jag är superglad, det ska bli så skönt med lov, så skönt att kunna slappna av útan att ha massor läxor och prov hela tiden. Dock så har jag en del ämnen att träna på men det får bli senare på lovet :P
Jullov <3
Kastanjegårdens Kaniner
La till OT i rubriken eftersom det inte handlar om kaniner.
Min sista dag är imorgon ^^
Fick i dag jag med :D Fast vi har jul avslutning imorgon, skulle komma på den men i dag när vi körde upp på vägen fastnade bilen så vi kommer ingevartt :/ -.-
Emma
Vi fick sluta idag för att inga bussar hade tid att köra till våran skola. Det är så många andra som slutar imorgon, så bussarna hade inte tid med oss.
Vi har avslutning i morrn..
Dock tycker jag det var lite dumt :P
Jag är tvungen att gå upp halv 7 för att fika och få mina betyg :P
Vi börjar halv 9 och slutar halv 11..
Fast det är rätt mysigt :) Mysa lite med hela klassen nu innan vi inte träffas förren -09.. <3
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Lov nu jag med :) Elr egentligen imorn runt 11.00 efter avslutningen men kan inte gå dit imorn.
EDITH: När börjar ni igen då? Jag börjar 12 januari! :D

sexorna och åttorna har slutat i min skola men inte niorna och sjuorna dom slutar imorn :P ;D typ alla skolor i sthlm slutar imorn.
vi börjar 8 januari … men vi ska på skidresa då med klassen till hassela (avancerat jag vet.. noot. i min förra skola åkte vi en vecka till england. ;D)
/Elvira :D

Sista dagen imon ! :D
vi fick jullov igår ( den 17 ) :)
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Imrn, vid klockan 10.00 :D
#9 :O Till England? Vad kul :D vi gör inget xD Elr 9:orna åker till Norge på skidresa varje år och så åker 6-9 till Sälen och åker skidor en dag också, det är typ det + klassresor då O.o haha.
imon.runt 12 tiden..
Med vänlig hälsning,
Jenny
Fick jullov idag och är tillbaka i skolan 2 februari :) Vi ska egentligen börja den 8 januari, men vi har APU i 3 veckor.
"Var dig själv - det finns redan så många andra"
#15: Vad är APU?
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag fick mitt efterlängtade lov idag!
Börjar den tolfte igen :/
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Fick jullov idag. Börjar den åttonde igen. Men ska till Trysil så jag är ledig 2 dagar extra :D. Så jag börjar den tolfte :)
Emma
Jag börjar den 12.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Hade våran sista dag igår och julshow på kvällen :) Vet inte vilken dag jag ska tillbaka.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se