Burunderlag
Jag har just nu spån i buren, men Pripps blir ju så himla smutsig av det.. Kan man istället ha papperspellets i botten?

Papperspellets, det vet jag inget om ;) Nån annan vet säkert. Men du kan ha vad du vill, tex spån & Halm :)
Ja, jag använder Toa-lätt (pappers pellets). Har haft både spån och Toa-lätt men jag föredrar toa-lätt, papper pelletsarna, för det luktar mindre och.. Ja, helt enkelt fungerar bättre för mig :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vars kan man köpa papperspellets? :)
i vanlig djur affär :D

okej, men det finns inte på min djuraffär :/
#6: Är du säker? Sett sånna i alla djuraffärer jag varit inne i. Annars brukar det finnas på alla Ica, Konsum osv. Men då har jag bara sett mindre förpackningar, någora KG, och då är det bland kattsakerna.
det fanns där jag köpte min kanin..

#7 Nej jag har aldrig set det, men ska fråga ;) Finns det bland kattsaker?
aa typ pappers pellets har man ofta i katt-lådan.. Om man inte har vanligt sand,tidnings papper

okej :) så de kan man ha i hela buren?
#11: Japp. Jag har det i hela buren :) Nu när jag flyttat ut henne så har hon halm över dom, men förut hade hon alltså bara toa-lätt i hela buren. Hon har fortfarande enbart toa-lätt i toaletten :)
De jag sett för katter har varit typ.. Gula påsar, med lite rött på? och med en katt på och så står det TOA-LÄTT

#12 Okejj, så ska jag köpa det :)
Toa-Lätt (pappers pellets) finns att köpa hos Granngården, stora stora säckar (55 liter) för 150 kronor, räcker i en månad om du har en stor bur som du städar en gång varje vecka :P jag hade det till mina marsvin, fast jag måste städa två gånger i veckan så jag bytte till kuttespån :D för det blev för dyrt annars med underlag (150 x 2 = 300 kr) så jag köpte kutterspån på Granngården istället, en STOOR bal som räcker för mig i ungefär 2 - 3 månader, som kostar 65 kr, och den räcker så länge även om jag städar 3 ggr i veckan ;)