Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1219 ggr
ElinLi
0

Vilken anons ^^

Asså tillåt mig skratta :D. ni måste se den här anonsen : http://www.blocket.se/vi/19443454.htm?ca=11_s

elin

L8sson
0

hahahahahah xD

[Stampelina]
0

Den var ju skitrolig ju!!Glad

Undrar om det är nån som driver med de där "Cissi och Fanny" eller om det verkligen är på riktigt… Hur som helst så var det verkligen roligt!

[Alexandra89]
0

Väldigt rolig  :)
Men samtidigt sorgligt att man kan köpa en kanin på loppis för tio kronor och sedan har barnen tröttnat.

ElinLi
0

mm fast jag tror mer att dom bara vill skojja faktist ^^ men den var skitkul endå :D

Rafflan
0

Hahaha, mejlade för att kolla vad dom svarar XP

[Stampelina]
0

Det måste ju vara ett skämt!Glad

Rafflan
0

Haha, klart det e ett skämt XP

[Niike]
0

Hmm, känns liiiite misstänkt då personerna heter cissi (ciss) och fanny (ync.), dom bor i skellefteå och kaninen ser ut som Engla?, mobilnummret går till en viss herr Eklund som bor där cissi bor.

Fniss :D

Clariiz
0

#8; Haha jag hade samma tanke ;)

Svinkul :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Niike]
0

_"Medföljer vid köp:
Klistermärken med Johan Palm-motiv
En rostig cykel
Kanin
Kaninmat (= 3kg morötter spetsade med "speed", u drugdealers now what i'm talking about)"

_hehe:D

[Wera]
0

hahahahah! Vilken annons xD :P

[Stampelina]
0

Sjukt kul! Det är nog bara någon som vill hamna på "Best of Blocket"

Min lillasyster jobbar på Malta med Blockets hemsida, hon har hand om den svenska delen av Blocket och i deras arbete ingår bla att gå igenom och godkänna alla annonser innan de får läggas ut, hon berättar att det är rätt mycket sånt här knasigt som passerar så de får sig några sköna skratt då och då! Glad

MajaaR
0

haha sjuukt kul XD

EvelinaAndersson
0

Haha :P

Tuffs
0

hahahah, den va ju skitskön ;)

kaningodis
0

Såklart att det är ett skämt…men man vet ju aldrig, det finns ju människotr till allt!

Det är väl någon eller några som vill vara roliga, visa att de kan skriva fan…rättså barnsligt!

Kastanjegårdens Kaniner

aliciia
0

HAHAHA !

[Niike]
0

Läs #8 gott folk…… Skrattande

Noa-Nisse
0

#8, hahahah BUSTED!!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Rafflan
0

Hahaha, har pratat med den av dom som ägde mejlen (tror det var ciss´s mejl) haha, dom sa ju det att hon och några kompisar enbart gjorde det för kul XD

Noa-Nisse
0

haha sånt är mkt kul, men kul kostar ^^ vad är det 20 kr? eller 40 kr? :P

Rafflan
0

20 kr tror jag ;)

L8sson
0

är det inte 30?? :P men kul e det =)

Viljans
0

Haaahaha x''D

[Emma_93]
0

hahahahahaha skön ;)

[Wera]
0

Kostar 20kr! Oh ja det var fett kul! Haha Cicc xD

Noa-Nisse
0

haha, hittade en kul hemsida! alla har kanske sett den innan, men det är typ roliga annonser från blocket :P www.bestofblocket.se  kul ^^

repekka94
0

HAHAHA XD

[Niike]
0

#27 hehe ja där har man hittat många roliga ^^ :D

ciss
0

Det är jag & Fanny (ync.) som har lagt in annonsen. Det kostade 20 kr :)

#16: Kan ju säga att det inte var för att vi ville visa att vi kunde skriva "fan" utan för att vi tyckte att det var kul? Många andra som också tyckt att det var roligt, det är bara kul att folk uppskattar det ;) Dock tyckte väl inte du det, men smaken är som baken :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Kaninen på bilden är inte Engla utan en unge ur Fannys förra kull :)

www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#31 tyckte inte det såg ut som Engla, o inte Essy heller, men kom inte på nåt annat alternativ :P

Noa-Nisse
0

#31, haha jag visade den i skolan och skitmånga skrattade som in i! ^^ haha

kaningodis
0

#30 Jo, men hur roligt är det sen när fler personer lägger ut skämt-annonser bara för att det är roligt? Det är iju nte det blocket och alla andra annonsidor är till för…lite tråkigt för personer som seriöst letar efter någonting. Visst så kan det vara roligt ibland men när man ofta hittar sådana annonser så tröttnar man…

Men det var ju iallfall trevligt att du och flera andra hade roligt!

Kastanjegårdens Kaniner

Noa-Nisse
0

#34. jag har typ bara sett 3 st sådana rolighetsannonser på blocket, inkluderat denna. jag tycker inte det är så mycket. och jag tycker ändå att jag brukar vara innne på blocket ganska ofta :) men ja :)

kaningodis
0

#35 Okej, men jag har hittat en del men inte bara på blocket, även på andra annonssidor.

Kastanjegårdens Kaniner

PetraS
0

hahahaha gud, klockren!

ciss
0

#36 Man märker oftast direkt om det är en skämtannons eller inte, det tar bara någon sekund och sedan kan du klicka därifrån. Och man märker ofta i rubriken om det är en seriös annons, våran rubrik var "Snabb kanin (belgisk långspringare)", det hör man ju att det inte är en seriös annons :) Bara strunta i att kolla på dem.

www.frihetenskaniner.se

palsternackan
0

HAAHHAAHAAHAH xD Fan va synd det hade varit om kaninen, att komma med i samma anons som JOHAN PALM! xD nejmen ärligt, stackars kanin ;)

MEN DET VAR ASKUL! xD

Taci
0

På nåt sätt så tycker jag att alla svärord tar bort allt det som hade kunnat vara roligt. Blir så överdrivet liksom ^^

Sen kan jag hålla med om att det kan vara störande för dom som faktiskt letar efter något, om många lägger in sånt här.

ciss
0

#40 Smaken är som baken, vissa tycker att det var roligt med svärord och vissa inte :)

Har fått mail från Blocket nu att annonsen inte är godkänd. Slut på det roliga :)

www.frihetenskaniner.se